2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
حکم اعدام برای راننده شیطان صفت به اتهام آزار دختر جوان

حکم اعدام برای راننده شیطان صفت به اتهام آزار دختر جوان

راننده در محلی خلوت توقف کرد و با تهدید مرا داخل خودرویش مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرد قوی هیکلی بود و نتوانستم از دستانش فرار کنم.

دوات آنلاین -مرد شیطان‌ صفت که در پوشش مسافربر، دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با تایید حکم اعدامش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

 

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل و با شکایت زن جوانی که در دام راننده شیطان‌صفت گرفتار شده بود، آغاز شد. زن ۴۳ساله در حالی که وضعیت آشفته‌ای داشت با مراجعه به پلیس آگاهی اسلامشهر در تشریح ماجرا گفت: من کارمندم و امروز منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم بروم که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد. راننده‌اش جوان و رفتارش عادی بود. به او شک نکردم. پس از طی مسافتی، راننده در محلی خلوت توقف کرد و با تهدید مرا داخل خودرویش مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرد قوی هیکلی بود و نتوانستم از دستانش فرار کنم. به او گفتم با این کار زندگیم را خراب می‌کند و التماس کردم رهایم کند اما به التماس‌های من توجهی نکرد و نقشه شیطانی‌اش را اجرا کرد. او پس از آزار و اذیتم، مرا در همان محل رها کرد و گریخت.

 

پس از این شکایت، پرونده با دستور قضایی به پزشکی قانونی ارسال شد که پزشکان پس از معاینه دختر جوان اعلام کردند او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

قضات دادگاه کیفری پس از رسیدگی، حکم به اعدام مرد آزارگر دادند که با اعتراض وکیل متهم، پرونده به دیوان‌عالی کشور ارسال شد.

 

وکیل متهم در اعتراضش گفت، بر اساس قاعده، موکلش تجاوز را انکار کرده و فقط یک‌بار در مرحله اولیه اعتراف کرده و اعترافاتش عندالحاکم نبوده است. این رای در دیوان‌عالی کشور نقض شد و این بار متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت. شاکی در این جلسه گفت: پس از آزار و اذیت مرد راننده دیگر نتوانستم به زندگی عادی برگردم و صدمه شدید روحی و روانی خورده‌ام.

 

متهم و وکیلش هم منکر اتهام تجاوز به عنف شدند. قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از رسیدگی، حکم به اعدام راننده دادند که این بار رای در شعبه ۳۴ دیوان‌عالی کشور مهر تایید خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.