2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار از آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار از آی فیلم + تعداد قسمت ها

اگر قصد دارید سریال طنز دنگ و فنگ روزگار را از شبکه آی فیلم دنبال کنید اطلاعات لازم در این باره را می توانید اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال دنگ و فنگ روزگار از جمله مجموعه های طنز خوش ساخت است که جواد مزدآبادی آن را در سال 1398 کارگردانی کرده است. این سریال از شبکه آی فیلم مجددا پخش می شود.

 

خلاصه داستان سریال دنگ و فنگ روزگار

داستان سریال دنگ و فنگ روزگار به ارتباط دو دوست بر می‌گردد که طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند و ناچار خواهند شد سال‌ها این مشکل را پنهان کنند. سرانجام یکی از دوستان اقدام به فروش سهم خود می‌کند و...

عکسی از سریال دنگ و فنگ روزگار

سریال دنگ و فنگ روزگار چند قسمت است

این سریتل به تهیه کنندگی امیرطالبی کاشانی در 30 قسمت ساخته و پخش شده است. از جمله ویژگی های این مجموعه این است که لوکیشن های متعددی دارد و در مجموع در بیشتر از 70 نقطه از تهران فیلمبرداری شده است.

عکسی از سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان و پخش و تکرار  از شبکه آی فیلم

سریال دنگ و فنگ روزگار هر روز ساعت 7 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در دو نوبت سه بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال دنگ و فنگ روزگار

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

این مجموعه کمدی حدود 120 بازیگر دارد. مرحوم سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوود نژاد، مهری آل آقا، مریم شاه ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی و … از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.