2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزها و ساعت پخش و تکرار مسابقه بزرگ دورهمی

روزها و ساعت پخش و تکرار مسابقه بزرگ دورهمی

تماشای مسابقه بزرگ دورهمی را از دست ندهید. روزهای پخش و ساعت های تکرار آن در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -برنامه دورهمی بار دیگر به شبکه نسیم بازگشته است اما این بار با رویه ای بسیار متفاوت. در واقع این برنامه به مسابقه ای بزرگ، جذاب و هیجان انگجیز تبدیل شده که 4 روز در هفته پخش می شود و هر قسمت آن 4 بار تکرار خواهد شد.

 

برنامه دورهمی؛ از ابتدا تاکنون

وقتی مهران مدیری روی صحنه برنامه دورهمی رفت این برنامه تازگی و جذابیت های زیادی داشت. در قسمت های ابتدایی شاهد بودیم مدیری بلاهای عجیب و غریبی سر مهمانانش می آورد. تراشیدن موهای آنها یکی از این شوخی ها بود اما مدیری و همکارانش خیلی زود فهمیدند این کارها اگرچه در برخی برنامه های خارجی شایع است اما در ایران جوابگو نیست به همین دلیل رویه خود را تغییر دادند.

 

نمایش های کوتاه و طنز بخشی بود که در دورهمی خیلی زود جلب توجه کرد اما آن نمایش های پربازیگر هم کم کم کنار گذاشته شدند و جای آنها را شخصیتی به نام قیمت گرفت اما قیمت هم در نهایت از دورهمی رفت.

 

در این میان تنها بخش ثابت در برنامه دورهمی در فصل های گذشته گفت و گو با مهمانان بود. سلبریتی ها رودرروی مدیری به سوالاتی جواب می دادند که بیشتر به زندگی شخصی شان مربوط بود و تا به حال نشنیده بودیم چنین سوالاتی از چهره های مطرح پرسیده شود. عاشق شدن، ماجرای ازدواج و ...

 

دورهمی البته بخش های جذاب دیگری داشت که به مرور شکل گرفتند. استندآپ کمدی، خواندن کامنت های مردمی، دعوت کردن از حاضران در سالن و ... اما در فصل قبل شاهد بودیم این برنامه دیگر حرفی برای گفتن ندارد و همه چیز تکراری شده است.

مسابقه دورهمی چه روزهایی از هفته پخش می شود

این بار مسابقه بزرگ دورهمی

در نهایت عوامل دورهمی این برنامه را دچار تحول اساسی کردند به گونه ای که از آن دورهمی سابق فقط نامش باقی مانده و البته اجرای مهران مدیری که همیشه جذاب است. حالا دورهمی به مسابقه ای هیجان انگیز تبدیل شده با سوالاتی درباره فرهنگ، هنر و ... که سعی دارد اطلاعات عمومی مردم را بالا ببرد و از طرفی ساعت مفرحی را برایشان رقم بزند.

 

مسابقه دورهمی چه روزهایی پخش می شود

برنامه دورهمی قبلا در روزهای آخر هفته پخش می شد اما فصل جدید آن در روز های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه روی آنتن می رود و شما در این روزها در ساعت 11 شب می توانید به تماشای آن از شبکه نسیم بنشینید.

تکرار مسابقه دورهمی چه ساعت هایی است

ساعت تکرار مسابقه دورهمی

مسابقه دورهمی روز بعد از پخش هر قسمت 4 بار دیگر تکرار خواهد شد که ساعت های آن به این شرح است: تکرار روز بعد ۳ بامداد ، ۶:۳۰ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.