2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
مهدیه نساج از بازی در نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است می گوید

مهدیه نساج از بازی در نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است می گوید

دوات آنلاین -مهدیه نساج بازیگر باسابقه ای است البته بعد از این که سریال مینو از او پخش شد مدتی این بازیگر را در تلویزیون ندیدیم تا این که در سریال بیگانه ای با من است در نقش مریم ظاهر شدِ همان دختر گدایی که از لیلا نگهداری می کند بدون این که بداند این نوه واقعی شهرابی ها است.

مهدیه نساج بازیگر نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است

انتخاب برای بازی در نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است

نساج در کفت و گو با صبح نو گفت:  پارسال و پس از حضور در فیلم احمد بهرامی، باز هم یکی، دو فیلم سینمایی و سریال را رد کردم. مهرماه برای بیگانه ای با من است دعوت شدم؛ به‌خاطر گریم و همینطور قصه که در سه مقطع زمانی است، بازیگران مختلفی تست شده بودند که به نتیجه نرسیده بود. دقیقا یک یا دو روز بعد از تست گریم جلوی دوربین رفتم.

 

او ادامه داد: مریم کاراکتر سختی بود که از خودم فاصله زیادی داشت. در طول ۲۴ساعت تصمیم گرفتم لحن، لهجه و زبان بدنش چگونه باشد. اصلا نمی‌خواستیم او به یک تیپ تبدیل شود. انتخابم ریسک بالایی داشت ولی خداراشکر تا اینجا بازخوردهای خوبی گرفته‌ام.

مهدیه نساج بازیگر نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است

تجربه ای متفاوت برای مهدیه نساج

نساج گفت: جالب است بدانید برای مثال مادرم می‌گوید چرا در این سریال آنقدر زشت شده‌ای و چرا نقش یک آدم‌حسابی را بازی نمی‌کنی؟! می‌خندم و می‌گویم این را خودم انتخاب کرده‌ام. برخی گمان می‌کنند نقش هرقدر به لحاظ بصری زیباتر باشد، حتما نقش مهم‌تری است، درحالی‌که خودم سرم برای این نقش‌ها درد می‌کند.

 

در «دشت خاموش» احمد بهرامی هم در یک کوره آجرپزی کار می‌کنم و آن‌جا هم نقش خاصی دارم. خلاصه آنقدر از این نقش‌ها کار کرده‌ام که گمانم تا مدتی سراغ کاراکترهای معمولی‌تری بروم! فقط برای این سریال حدود یک‌سال در نقش متکدی مشغول بودم؛ هم برای اینکه به تکرار نیفتم و هم برای آنکه مخاطبان فکر نکنند صرفا نقش‌های این مدلی به من پیشنهاد می‌شود.

 

می‌خواهم در آینده کمی به سراغ کاراکترهایی بروم که حداقل به لحاظ ظاهری به خودم نزدیک‌تر باشند؛ البته صادقانه باید بگویم که بازی در سریال بیگانه ای با من است برایم تجربه بسیار خوبی بود اما ریسک بالایی داشت. اینکه بخواهم تمام ویژگی‌های خودم مثل صدا، ظاهر، میمیک و... را تغییر بدهم، خیلی جذاب بود. نزدیک شدن به کاراکتر دختری که طی اتفاقات زندگی‌اش از خانه فرار کرده، متکدی شده و بچه‌اش را کنار خیابان از دست داده است، خیلی خاص بود.

 

نساج ادامه داد: در تئاتر بازی در سن‌های مختلف را تجربه کرده بودم اما در کار تصویری نه. در فصل‌های بعدی این سریال، سنین بالاتر کاراکترم تصویر می‌شود. طبیعتا باید به این خیلی فکر می‌کردم که جزئیات رفتاری آن کاراکتر در سن بالاتر چگونه است. جالب بود بدانم هرکس در هر دوره از زندگی‌اش چه حال خاصی دارد و بسته به اتفاقاتی که در طول زمان افتاده، چه تغییراتی در لحن و شخصیتش ایجاد شده است. مریم سریال «بیگانه ای با من است»، واقعا یکی جذاب‌ترین نقش‌هایی است که تابه‌حال بازی کرده‌ام.

 

شوهر مهدیه نساج در نقش سعید

سامرند معروفی، شوهر مهدیه نساج که نقش سعید را در سریال بیگانه ای با من است بازی می کند نیز گفت: مهدیه به‌طور اتفاقی متوجه می‌شود کارگردان و تهیه‌کننده برای انتخاب بازیگر نقش سعید به نتیجه نمی‌رسند. با بازیگران زیادی برای این نقش صحبت شده بود، ولی چند ماه بعد از شروع کار، همچنان به دلایل مختلف کسی انتخاب نشده بود. به همین خاطر مرا به آقای مفید پیشنهاد کرد و ایشان استقبال ‌کردند. یکی، دو روز بعد سر لوکیشن رفتم. با جناب امینی راجع به کاراکتر گپ و گفتی داشتیم و بعد یک سکانس را تست زدیم و به توافق رسیدیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.