2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
حال بهروز بقایی این روزها چه طور است

حال بهروز بقایی این روزها چه طور است

همسر بهروز بقایی درباره حال جسمی و روحی این هنرمند توضیح داده است.

دوات آنلاین-بهروز بقایی از جمله هنرمندانی است که در خاطر همه ما جایگاه ویژه‌ای دارد. صمیمت و صفای او و بازی‌های زیبایش همیشه به یادماندنی است اما این بازیگر مدتی به بیماری کرونا مبتلا شده بود. حالا همسرش می‌گوید بیماری دفع شده است.

 

بیماری بهروز بقایی دفع شده است

ندا قاسمیان همسر بهروز بقایی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی همسرش بعد از ابتلا به بیماری کرونا به میزان گفت: همسرم همچنان در خانه مشغول به استراحت است، خوشبختانه بیماری کاملاً دفع شده و این خانه نشینی هم در ادامه روند قرنطینه خانگی است که اکثر مردم این روزها سعی در رعایت آن دارند.

 

وی در همین راستا ادامه داد: نزدیک به یک ماه از مرخص شدن همسرم می‌گذرد و وی همواره پس از ترخیص در خانه بوده است، البته معاینات همچنان روی وی ادامه داشته اما با توجه به تغییرات مثبتی که داشته مشخصا بیماری کرونا به کل دفع شده و وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

بهروز بقایی کرونا را شکست داد

اوضاع روحی بهروز بقایی

همسر این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت روحی وی افزود: شرایط فعلی و قرنطینه خانگی بعد از نزدیک به سه ماه برای همه سخت است، طبیعتا همسرم نیز بعد از گذران این دوره طولانی از خانه نشینی همچون اکثریت ما کمی کسل و بی‌حوصله است که البته برای همه افرادی که قرنطینه خانگی بوده اند پیش می‌آید.

 

روزهای سخت به سر رسیده است

قاسمیان با اشاره به قطع درمان دارویی بهروز بقایی تاکید کرد: مدت‌هاست که درمان دارویی بر روی همسرم متوقف شده است، حال وی بسیار بهتر است اما برای احتیاط و مطمئن شدن از اینکه دیگر ویروس در بدن وی وجود نداشته باشد، در خانه مانده است.

 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: خوشبختانه روزهای سخت بیماری بهروز بقایی کاملا به سر رسیده و ما کاملا امیدواریم که با پایان وضعیت فعلی شیوع کرونا و قرنطینه وی بتواند از خانه خارج شود.

 

آثار هنری بهروز بقایی

بهروز بقایی که متولد سال 1332 است در آثاری چون «همسران»، «دنیای شیرین دریا» و تئاترهای چون «لبخند با شکوه آقای گیل»، «ابراهیم توپچی و آقابیک»، «زیتون»، «هملت»، «یک دقیقه سکوت»، «ایوانف» و... به ایفای نقش پرداخته است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
مربم 1399/02/11
خواهشی که از کارگردانان محترم دارم ، برایه ساخت فیلم از چنین هنرمندانی استفاده کنید ونگذارید این خوبان خاطره شوند این روزها به شدت نیاز به دیدن چنین انسانهایه پاک و زلال داریم متشکرم
مریم 1399/02/11
بنظر من این هنرمند هیچ وقت نمیتون انسان بدی باشه ،خیلی خیلی مهربونه وراحت میشه از رفتاراش و چهرش و چشماش اینو فهمید جدا نظر من همینه امیدوارم خدا به اینچنین انسانهایی عمری طولانی بده چون غمخوار مردمشون هستن ولی بنظر من باید یکمم به فکر سلامتیه خودشون باشن تا برایه ما باقی بمانند ،

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.