2024/05/12
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
کیسان دیباج و شمارش معکوس برای فصل سوم سریال از سرنوشت

کیسان دیباج و شمارش معکوس برای فصل سوم سریال از سرنوشت

کیسان دیباج عکس بالا را از پشت صحنه سریال از سرنوشت منتشر کرد تا به همه یادآوری کند فصل سوم به زودی شروع می‌شود.

دوات آنلاین-سریال از سرنوشت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر تلویزیون بوده و بینندگان زیادی داشته است. برخی از علاقه‌مندان به این سریال فصل دوم آن را بیشتر از فصل اول می‌پسندند که می‌تواند دلیل آن بازی کیسان دیباج در نقش سهراب و دارا حیایی در نقش هاشم باشد اما فصل سوم این سریال چه زمانی شروع می‌شود.

 

در حالی‌که همه منتظر شروع فصل سوم سریال از سرنوشت هستند پیش از این دارا حیایی در استوری اینستاگرام خود خبر داده بود پخش فصل سوم از خرداد ماه آغاز می‌شود. حالا کیسان دیباج نیز نوشته است: فصل سوم از سرنوشت؛ به زودی. به این ترتیب شمارش معکوس برای این سریال آغاز شد.

 

در فصل قبل هاشم و سهراب آماده شدند تا به سوی زندگی جدید خود بروند و پله‌های موفقیت را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارند اما اوضاع در فصل سوم چگونه رقم خواهد خورد. آنچه مسلم است این است که همه چیز بر وفق مراد نخواهد بود. به زندان افتادن هاشم که البته دلیل آن هنوز معلوم نیست نشان می‌دهد باز هم دو رفیق قدیمی با مشکلاتی مواجه خواهند شد و حتی اختلافاتی نیز میان آنها بروز خواهد کرد.

 

از طرفی در فصل قبل شاهد بودیم هر دو پسر جوان عاشق شده‌اند و به ازدواج فکر می‌کنند اما آیا واقعا به خواسته خود می‌زسند. احتمال این‌که هاشم بتواند به دختر خاله پوری ازدواج کند بسیار بیشتر است. با این حال هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باز هم باید صبر کرد و منتظر ماند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.