2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
راز سیاه عمه فرح در تلگرام تازه داماد

راز سیاه عمه فرح در تلگرام تازه داماد

تازه عروس وقتی از رابطه سیاه شوهرش باخبر شد او را به پلیس لو داد و باعث دستگیری عمه فرح و همدستانش شد.

دوات آنلاین-تازه عروس وقتی فهمید شوهرش عضو باند سارقانی به نام عمه فرح شده است به اداره پلیس رفت و اعضای باند را لو داد.

 

به گزارش جوان، چند روز قبل زن 25 ساله‌ای در جنوب تهران به اداره پلیس رفت و گفت شوهرش مدتی است عضو باند سرقتی شده است كه سردسته آن زن 45 ساله‌ای به نام فرح است.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: من تازه عروس هستم و چند ماه قبل با شوهرم كه مرد 27ساله‌ای به نام اردشیر است، ازدواج كردم. ما زندگی خوبی داشتیم تا اینكه مدتی قبل متوجه رفتارهای مشكوک شوهرم شدم. او مدام سرش به گوشی‌اش بود و یك روز كه به حمام رفته بود، گوشی‌اش را چك كردم كه دیدم از طریق تلگرام با زن 45ساله‌ای به نام فرح ارتباط دارد. آن روز وقتی فهمیدم شوهرم به من خیانت كرده است، زندگی‌ام جلوی چشمانم تار و سیاه شد، اما تصمیم گرفتم با شوهرم حرف بزنم و زندگی‌ام را نجات دهم. چند روزی او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتم و پیام‌های او را چك می‌كردم كه تازه متوجه شدم فرح سردسته باند سارقانی است كه شوهر مرا معتاد به مواد مخدر و عضو باند سرقتش كرده است. به همین دلیل تصمیم گرفتم آنها را لو دهم.

 

با طرح این شكایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت تهران برای رسیدگی در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .تحقیقات مأموران نشان داد اردشیر مدتی است به خانه‌ای در جنوب تهران كه پاتوق افراد خلافكار است، رفت و آمد دارد.

 

 در ادامه مأموران اردشیر را بازداشت و به اداره پلیس منتقل كردند. متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی خود اقرار كرد و سردسته باند فرح و سه نفر از سارقانی را كه همراه آنها به سرقت می‌رفت، لو داد.

 

پس از این مأموران فرح و سه سارق حرفه‌ای را بازداشت كردند. متهمان صبح دوشنبه برای بازجویی به دادسرا منتقل شدند و به جرم خود اقرار كردند و پس از آن متهمان برای ادامه تحقیقات به دستور بازپرس پرونده در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

گفت‌وگو با متهم

*شما كه كارمند اداره شركتی بودی چرا وارد این باند سرقت شدی؟

تازه ازدواج كرده بودم و زندگی‌ام خوب بود و بین دوستان و بستگانم آبرو داشتم و هرگز فكر نمی‌كردم سارق شوم تا اینكه مدتی قبل در گروه تلگرامی با زنی به نام فرح آشنا شدم و تصمیم گرفتم با او ارتباط برقرار كنم و سرآغاز گرفتاری‌ها و بدبختی‌های من از همان روز شروع شد.

 

*چرا تصمیم گرفتی با فرح ارتباط برقرار كنی؟

هوس‌های شیطانی باعث شد.

 

*بعد چه شد؟

من از طریق تلگرام با او ارتباط برقرار كردم و او هم پس از مدتی پیام‌های عاشقانه برای من فرستاد تا اینكه دلباخته او شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. چند باری او را در بیرون دیدم و با هم به رستوران رفتیم و غذا خوردیم. فرح وضع مالی خوبی داشت اما من خبر نداشتم كه سرسته باند سرقت است و مواد مخدر می‌فروشد.

 

*چرا معتاد شدی؟

وقتی معتاد شدم تازه فهمیدم فرح از مردها كینه به دل دارد. چون مدتی قبل كه با شوهرش اختلاف داشت، شوهرش معتادش می‌كند و طلاقش می‌دهد و از آن روز به بعد فرح هم وارد كارهای خلاف می‌‌شود و تصمیم می‌گیرد از مردان متاهل انتقام بگیرد. به همین دلیل پس از گذشت مدتی از آشنایی مرا روزی به خانه‌اش دعوت كرد و از من خواست با او مواد مصرف كنم و من هم قبول كردم. طولی نكشید معتاد شدم.

 

*وقتی معتاد شدی شما را وارد باند سرقت كرد؟

بله، من خبر نداشتم كه سردسته باند سرقت است، اما وقتی معتاد شدم فهمیدم او معروف به عمه فرح است و سردسته باند سارقان است كه بعد مرا به سه نفر از اعضای باندش معرفی كرد و گفت برای اینكه هزینه اعتیادم را فراهم كنم با آنها به سرقت بروم.

 

*شما هم قبول كردی؟

بله، من تازه كار بودم به همین خاطر چند روزی با آنها به سرقت رفتم و چم و خم كار را یاد گرفتم و بعد از آن فقط لوازم داخل خودرو سرقت می‌كردم.

 

*فقط لوازم خودرو سرقت می‌كردی؟

من فقط لوازم خودرو سرقت می‌كردم، اما افرادی كه با عمه كار می‌كردند هر كدام وظیفه خاصی داشتند و بستگی به سفارش عمه فرح داشت كه چه چیز سرقت كنند.

 

*یعنی عمه فرح سفارش می‌گرفت ؟

عمه فرح از مالخرها سفارش می‌گرفت و به اعضای باند هم طبق سفارش می‌گفت كه چه سرقت كنند. مثلا بعضی‌ها موبایل‌قاپی می‌كردند و بعضی‌ها هم لوازم داخل خودرو یا خود خودرو را سرقت می‌كردند و گاهی هم حتی مارک لوازم سرقتی را مشخص می‌كرد و می‌گفت فلان مارک گوشی را لازم دارد.

 

*از سرقت‌ها چقدر گیرتان می‌آمد؟

معمولا اكثر سارقان معتاد بودند و در ازای لوازم سرقتی، عمه فرح به آنها مواد می‌داد اما به من به غیر از مواد مقداری هم پول برای هزینه زندگی‌ام می‌داد.

 

*می‌دانی چه كسی شما را لو داد؟

بله، همسرم باند ما را لو داد.

 

*چه حسی درباره همسرت داری؟

ناراحت نیستم و تصمیم گرفتم پس از اینكه از زندان آزاد شدم توبه كنم و به زندگی‌ام برگردم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.