2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
شوهرم با زن‌متاهل پیامک‌بازی می کند

شوهرم با زن‌متاهل پیامک‌بازی می کند

آنچه می‌خوانید داستان زندگی زنی از اهالی استان خراسان شمالی است.

دوات آنلاین-پیامک بازی بین دو نفر کار دست شان داد. زن عصبانی که متوجه پیامک های عاشقانه رد و بدل شده شوهرش با یک زن غریبه شده بود، گفت: مدتی بود که به پیامک های رد و بدل شده داخل گوشی همسرم مشکوک شده بودم. هر بار که از شوهرم درباره پیامک های عاشقانه فرد ناشناس سوال می کردم با تندخویی جوابم را می داد و مرا متهم به خیال بافی می کرد.

 

با گذشت زمان اعصابم خردتر می شد و بابت این کار با شوهرم درگیری داشتم تا جایی که همسرم روزی به شدت مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و چند جای بدنم کبود شد. دیگر یقین پیدا کرده بودم که شوهرم با شخصی سر و سری دارد.

 

برای همین روزی به طور پنهانی پیامک های گوشی همسرم را چک کردم که دیدم اکثر آن ها عاشقانه است و به یقین رسیدم که رابطه ای در کار است. زمانی که با شماره تلفن ارسال کننده پیامک های عاشقانه تماس گرفتم پشت خط صدای یک زن را شنیدم که شوهرم را می شناخت. با شنیدن صدای زنانه انگار یک دیگ آب داغ روی سرم ریختند. زمانی که شوهرم متوجه قضیه شد ابتدا منکر ماجرا شد ولی وقتی دید که من به موضوع پی برده ام اعتراف کرد که زن ناشناس دوست زمان مجردی اش است و با وجود ازدواج هر دو و داشتن فرزند، زن سمج دست از این کار ناشایست بر نمی دارد.

 

بعد از این ماجرا از دست زن مزاحم شکایت کردم و او هم اعتراف کرد که ارتباط او با شوهرم فقط در حد پیامک بوده و چیز خاصی نبوده است. زن نادم از من خواست هنوز شوهرش متوجه ماجرا نشده از سر تقصیر او بگذرم تا زندگی اش نابود نشود. با دیدن التماس و ابراز پشیمانی زن و همچنین گرفتن تعهد، از گناه او و شوهرم گذشتم اما دلم دیگر مثل سابق با همسرم صاف نخواهد شد.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.