2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مذاکرات با سرمربی سابق الهلال ادامه دارد؛ مامیچ نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال

مذاکرات با سرمربی سابق الهلال ادامه دارد؛ مامیچ نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال

مسوولان باشگاه استقلال به جز مامیچ با دیگر گزینه‌های خارجی نیز در حال مذاکره هستند و تا نهایی نشدن این پروژه مذاکرات خود را ادامه خواهند داد.

دوات آنلاین-به رقم پیشنهادی باشگاه استقلال به مامیچ نمی‌شود اشاره کرد به این دلیل که هنوز توافق با او نهایی نشده اما با قطعیت می‌توان پرده از این خبر مهم برداشت که در میان چند گزینه خارجی که مد نظر باشگاه استقلال هستند، مامیچ نزدیک‌ترین چهره به نیمکت استقلال است و هیچ بعید نیست که ظرف روزهای آتی نام سرمربی سابق الهلال به‌عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود. مامیچ اکنون بدون تیم است و بعد از قطع همکاری با الهلال مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته است.

 

حضور این مربی کروات در استقلال را هرگز نباید دور از ذهن بدانیم. مامیچ در حال نزدیک شدن به استقلال است و طبق همان قول و قرارهای قبلی فرهاد مجیدی هم به احتمال بسیار زیاد دستیارش خواهد شد.

 

مسوولان باشگاه استقلال عزم خود را جزم کرده‌اند تا به زودی نام سرمربی این تیم را معرفی کنند. با توجه به اینکه در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال مصوب شده حتما گزینه خارجی انتخاب شود، تلاش‌هایی در این راستا در حال انجام است تا استقلال هرچه زودتر سرمربی خود را بشناسد.

 

در همین راستا برخی مسوولان باشگاه استقلال در حال رایزنی با مامیچ، سرمربی سابق تیم الهلال عربستان هستند و حتی این احتمال وجود دارد که یکی از مسوولان باشگاه استقلال که اکنون در امارات به سر می‌برد در این کشور بماند و مذاکرات را با مامیچ ادامه دهد. این مربی پیش از آنکه در باشگاه الهلال عربستان مشغول به فعالیت شود، سرمربی تیم العین امارات بود.

 

مامیچ که اهل شهر زاگرب در کشور کرواسی است مربیگری در تیم‌های النصر امارات و دیناموزاگرب را هم در کارنامه دارد. این مربی کروات سابقه بازی برای تیم ملی کرواسی را هم دارد که البته سوابق او در تیم ملی کرواسی درخشان نیست اما زوران دوران بازیگری نسبتا پرباری داشته و با اینکه در تیم‌های آنچنان مطرحی حضور نداشته اما سال‌ها در پست هافبک میانی بازی کرده است.

 

البته مسوولان باشگاه استقلال به جز مامیچ با دیگر گزینه‌های خارجی نیز در حال مذاکره هستند و تا نهایی نشدن این پروژه مذاکرات خود را ادامه خواهند داد اما با توجه به اینکه مامیچ به تازگی از الهلال اخراج شده و حقوقش را هم دریافت کرده هیچ بعید نیست که به پیشنهاد باشگاه استقلال که مانند الهلالی‌ها چشمگیر نیست، در نهایت پاسخ مثبت بدهد و به‌عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند. درباره اینکه استقلالی‌ها چه دستمزدی برای مامیچ در نظر گرفته‌اند اطلاعات دقیقی در دست نیست اما در نشست هیات مدیره که اخیرا برگزار شد، به مسوولان نقل و انتقالات باشگاه تاکید شد که سرمربی جدید را با قیمتی حوالی 500 هزار دلار جذب کنند که باید دید در نهایت این امکان فراهم خواهد شد یا اینکه مامیچ رقم بیشتری را از باشگاه استقلال طلب خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه مامیچ به مانند وینفرد شفر مربی چندان مشهوری نبوده استقلالی‌ها می‌توانند به پرداخت دستمزد کمتر به این مربی امیدوارباشند تا شاید این گره و کلاف در هم پیچیده باز شود اما چنانچه استقلالی‌ها با قیمت پایین‌تر از شفر موفق به عقد قرارداد با مامیچ شوند نباید این مربی را برای استقلال گزینه نامطلوبی دانست.

 

مامیچ در فوتبال آسیا سابقه فعالیت دارد و بیش و کم فوتبال ایران و تیم‌های بزرگش را می‌شناسد و با علم به اینکه غالبا کروات‌ها در فوتبال ایران عملکرد بدی نداشته‌اند و همواره جزو مربیان سازنده بوده‌اند، حضورش در استقلال به احتمال بسیار زیاد می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.