2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
فال روزانه و فال توبد پنج شنبه 19 اردیبهشت

فال روزانه و فال توبد پنج شنبه 19 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

باید اراده‌ات را قوی کنی. با تمرین می‌توانی این کار را انجام بدهی. بابت پایداری و مقاومتی که انجام می‌دهی به خودت پاداش بده و خودت را تشویق کن. با اراده قوی به خیلی از موفقیت‌ها دست می‌یابی.

 

اردیبهشت

موفقیت به‌سادگی به دست نمی‌آید. خیلی باید کار کنی و به قول معروف خون جگر باید بخوری تا بتوانی به جایی که دوست داری و می‌خواهی برسی. هیچ میان‌بری هم وجود ندارد.

 

خرداد

یادت باشد کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به خواسته‌ات الزاما بهترین راه نیست. پس قبل از این‌که مسیر خودت را انتخاب کنی به جوانب و عواقب آن فکر کن تا بعدا پشیمان نشوی.

 

تیر

از بعضی کارها که در گذشته انجام داده ای احساس پشیمانی می‌کنی. درست است که مرتکب اشتباه شده‌ای اما به هر حال هر چه بوده گذشته و دیگر نمی‌توانی زمان را به عقب برگردانی. پس آنها را فراموش کن و به آینده بیندیش.

 

مرداد

زمان با سرعت سپری می‌شود و خیلی زود خواهی فهمید که برای خیلی کارها دیر شده است. پس از همین حالا دست به کار شو و سعی کن با یک برنامه منظم به سمت هدف مشخص پیش بروی.

 

شهریور

نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ فایده‌ای ندارد. بلند شو. از همین حالا شروع کن. اگر با اراده پیش بروی موفق خواهی شد. با تعلل به نتیجه‌ای نمی‌رسی.

 

مهر

اگر خوب فکر کنی می‌بینی زمان زیادی از روز را بدون هیچ برنامه مشخصی به بطالت می‌گذرانی و از طرفی برای انجام خیلی کارهای مهم وقت کم می‌آوری. این به خاطر بی‌برنامه بودن است. باید یاد بگیری از وقتت به بهترین شکل استفاده کنی.

 

آبان

اگر با پیشنهاد تازه‌ای مواجه شدی سریع تصمیم نگیر. نه آن را بلافاصبه بپذیر و نه رد کن. آن پیشنهاد غیر از جنبه‌های ظاهری که تو می‌بینی لایه‌های پنهانی هم دارد که در آینده مشخص خواهد شد پس اول خوب فکر کن و همه زوایا را بسنج.

 

آذر

در برخورد با دیگران کمی سنجیده‌تر عمل کن. ممکن است حرف‌هایی که می‌زنی در آینده برایت دردسرساز شود. بعضی کارها امروز و به ظاهر به نفع تو خواهد بود اما در درازمدت به ضررت تمام می‌شود. پس عجولانه رفتار نکن.

 

دی

فرصتی به دست می‌آید که کمی خستگی در کنی. سعی کن به دل طبیعت بزنی و چند ساعتی را در یک محیط سرسبز بگذرانی. البته حتما همراه خانواده‌ات باش. آنها هم به تفریح نیاز دارند.

 

بهمن

فرصت خوبی است تا کمی با خودت خلوت کنی و ببینی کجای زندگی هستی و به کجا می‌خواهی بروی.باید خودت را ارزیابی کنی. ضعف‌ها و قدرت‌هایت را بشناسی و سعی کنی خطاهایت را جبران کنی. درباره خودت نه بی‌رحم باش و نه زیادی سهل‌گیر.

 

اسفند

با دیگران با سخت‌گیری رفتار نکن. هر کسی عیب و ایرادی دارد. نباید اشکالات رفتاری دیگران را زیر ذره‌بین ببری. اگر کسی با خودت این کار را بکند مطمئن باش تو هم ایردهای زیادی خواهی داشت.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 19 اردیبهشت: وقت آن رسیده است که یک تصمیم قطعی و نهاییی بگیری و سر این تصمیم بایستی و با اراده و محکم در مسری که انتخاب کرده‌ای پیش بروی. در این صورت بالاخره به چیزی که می‌خواهی می‌رسی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.