2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
پروانه معصومی، بازیگر سریال مینو: به بازی در ژانر دفاع مقدس علاقه‌مندم

پروانه معصومی، بازیگر سریال مینو: به بازی در ژانر دفاع مقدس علاقه‌مندم

سریال، قصه خوبی دارد و یکی از صدها هزار قصه ای است که در خرمشهر سال های جنگ رخ داد.

دوات آنلاین-پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت و با تجربه کشورمان که در سریال مینو بازی کرده است در مورد حال و هوای سريال مينو توضیح داد: من در ۱۵ قسمت ابتدایی این سریال نقش دارم. قصه سریال در زمان جنگ میگذرد و من نیز به این دلیل بازی در سریال را پذیرفتم که داستان در خرمشهرآن زمان می گذرد.

 

معصومی افزود: همیشه فکر می کنم چقدر در سینما و تلویزیون ما به خرمشهری که در آن زمان ناگهانی در مقابل يورش دشمن غافلگیر شد، کم پرداخته شده است در حالی که قصه ها و روایت های بسیاری در آن مقطع زمانی در این شهر گذشت. خانواده های بسیاری عزیزانشان را از دست دادند و جنگزده و بی خانمان شدند.

 

معصومی درباره کیفیت سریال و پیش بینی اش درباره اقبال مخاطبان از آن تاکید کرد: سریال ها موقع ساخت روندی را طی می کنند که ممکن است دچار تغییر شوند به همین علت نمی توانم در مورد کیفیت کارنظری بدهم اما می دانم عوامل همه تلاش شان را برای رسیدن به مجموعه ای که مردم دوست داشته باشند کردند. در مورد اقبال مخاطبان هم واقعا پیش بینی خاصی ندارم اما امیدوارم مردم سریال را تماشا کنند و آن را دوست داشته باشند.

 

وی افزود: سریال، قصه خوبی دارد و یکی از صدها هزار قصه ای است که در خرمشهر سال های جنگ رخ داد.

 

بازیگر پیشکسوت کشورمان به جام جم گفت: نقش من در این سریال يك زن معمولی خانه دار است که زندگی اش به نحوی با جنگ گره خورده و دچار گرفتاری ها و پیامدهای آن می شود. این زن همسرو مادر است و در طول سریال می فهمیم که به خاطر عشقش که همسرش است به خانه و خانواده پشت پا زده است و...

 

معصومی درباره همکاری باپوروزیری کارگردان سریال مینو عنوان کرد: ایشان جوانی فوق العاده با استعداد و دوست داشتنی هستند. . در کارگردانی بسیار قابل انعطاف و اهل مشورت هستند. خوشبختانه کارگردانی کاربلد هستند و در طول کار هم کاملا مشخص بود به کار تسلط دارند و به اصطلاح می دانند چه میخواهند.

 

معصومی در پایان گفت: بازی در آثاری که مربوط به دفاع مقدس باشد برایم در اولویت است و بی نهایت به بازی در چنین فیلم ها و سریال هایی علاقه مندم. حتی اگر قصه هم برایم آنچنان جذابیت نداشته باشد اما درمورد جنگ و حواشی آن باشد آن را به واسطه علاقه ام به این ژانر قبول میکنم. در مورد سریال مینو هم اینکه نقش زنی را بازی کنم که درگیر جنگ است برایم جذاب بود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.