2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
محاکمه عامل آزار جنسی 9 کودک

محاکمه عامل آزار جنسی 9 کودک

یکی از قربانیان:مردی جلوی من را گرفت و خودش را مامور پلیس معرفی کرد گفت باید وسایلم را بدهم تا بگردد من را سوار ماشین کرد با اینکه من 10 سال بیشتر نداشتم گفت باید سوار ماشین شوم بعد که سوار شدم من را مورد تعرض قرار داد.

دوات آنلاین-بیمارجنسی که خود را مامور معرفی کرده و 9 دختر و پسر کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش دواات آنلاین این حادثه دو سال پیش اتفاق افتاد و در پی آن پدری به پلیس مراجعه کرد و گفت  دخترش از سوی فردی مورد آزار قرار گرفته است.

 

وقتی دختر مورد بازجویی قرار گرفت گفت: مردی جلوی من را گرفت و خودش را مامور پلیس معرفی کرد گفت باید وسایلم را بدهم تا بگردد من را سوار ماشین کرد با اینکه من 10 سال بیشتر نداشتم گفت باید سوار ماشین شوم بعد که سوار شدم من را مورد تعرض قرار داد.

 

هرچند این اولین شکایتی بود که به دست ماموران رسید اما آخرین آن نبود. به فاصله چند روز چند شکایت دیگر هم به ماموران رسید که نشان می‌داد عامل این کودک آزاری‌ها یک نفر است.

 

چند ماه بعد ماموران متهم را با توجه به مشخصاتی که شاکیان داده‌ بودند شناسایی کردند.

 

هرچند در ابتدا مرد جوان مدعی بود کاری نکرده اما ماموران کارت شناسایی جعلی و لباس مخصوص ماموران را از وسایل او پیدا کردند که نشان می‌داد این مرد خودش را پلیس معرفی می‌کرد. همچنین متهم از سوی بچه ها هم شناسایی شد.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. وی صبح دیروز در حالی محاکمه شد که از 9 شاکی که 7 دختر و 2 پسر بودند فقط دو دختر به دادگاه آمده‌بودند.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد. او گفت:  متهم به 9 کودک 9 تا 12 سال تعرض کرده و آنها را مورد کودک آزاری قرار داده‌ است. هرچند تجاوز به بچه‌ها از سوی پزشکی قانونی مورد تایید قرار نگرفته اما روی لباس بچه‌ها لکه‌هایی وجود دارد که تعرض به آنها را مورد تایید قرار داده‌ و در این خصوص پزشکی قانونی اظهار نظر کرده‌است.

 

سپس دو شاکی حاضر در دادگاه شکایت خود را مطرح کردند. یکی از آنها گفت: 2 سال قبل وقتی متهم جلوی من را گرفت خیلی ترسیدم خیلی خشن برخورد کرد وهرکاری خواست من انجام دادم. او به بدن من دست می‌زد و اذیتم می کرد و من فقط گریه می‌کردم. متهم می‌دید من خیلی ترسیده‌ام اما به کارش ادامه می‌داد. از آن روز به بعد من مدام دکتر می‌روم حالم خوب نیست و باید همچنان تحت نظر باشم.

 

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او ادعا کرد بیمار است و قبول نکرد که بچه‌ها را مورد تعرض قرار داده‌ است.

 

سپس وکیل مدافع او در جایگاه قرار گرفت او گفت: موکل من دچار بیماری روانی و جنسی است و پزشکی قانونی این موضوع را مورد تایید قرار داده‌است. من درخواست دارم با توجه به بیماری موکلم درباره او تصمیم‌گیری شود.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.