2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
پنج راه برای گرفتن ویزای پرتغال

پنج راه برای گرفتن ویزای پرتغال

پرتغال به دلیل حضور در حوزه‌ شنگن و هزینه‌های بسیار مناسب زندگی متقاضیان فراوانی را به سوی خود جلب کرده است.

دوات آنلاین-امروزه، دریافت اقامت پرتغال موضوعی‌ست که ذهن برخی هموطنان را به خود مشغول کرده است. به دلیل حضور پرتغال در اتحادیه‌ی اروپا و حوزه‌ی شنگن، شرایط آب و هوایی خیلی خوب، و هزینه‌های بسیار مناسب زندگی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، مهاجرت به پرتغال از گزینه‌هایی‌ست که متقاضیان فراوانی را به سوی خود جلب نموده است. اما اینکه چطور به این کشور مهاجرت کنیم نکته‌ای است که بسیاری از  هموطنان نمی‌دانند. 4 نوع ویزا برای ورد به پرتغال وجود دارد که می‌خوانید

ویزای D7 – ویژه‌ی صاحبان املاک

امروزه اقامت در پرتغال با استقبال فراوانی از سوی صاحبان املاک روبه‌رو شده است. از مزایای اقامت پرتغال می‌توان به اقتصاد پویا، سیستم‌های آموزشی جذاب، زیرساخت‌های مدرن، آب و هوای متعادل، هزینه‌های پائین زندگی، سواحل زیبا، امنیت بالا، سلامت عمومی عالی، غذاهای لذیذ، و استانداردهای بالای زندگی اشاره کرد. با توجه به این موضوع، نیلگام سفر آلما شرایط مهاجرت از طریق درآمد اجاره‌ی املاک را برای هموطنان فراهم کرده تا به‌راحتی اقامت دائم پرتغال را کسب کنند.

 

ویزای D7 – ویژه‌ی بازنشستگان و مستمری‌بگیران

با توجه به برنامه‌های تشویقی دولت پرتغال، امروزه اقامت در این کشور با استقبال فراوانی از سوی بازنشستگان روبه‌رو شده است. از مزایای اقامت پرتغال می‌توان به معافیت مالیات بر درآمد، آب و هوای متعادل، هزینه‌های پائین، سواحل زیبا، امنیت بالا، سلامت عمومی عالی، غذاهای لذیذ، و استانداردهای بالای زندگی اشاره کرد. نیلگام سفر آلما اکنون شرایط مهاجرت از طریق درآمد مستمری را برای هموطنان فراهم کرده تا با استفاده از حقوق بازنشستگی، به‌راحتی اقامت دائم پرتغال را کسب کنند.

 

ویزای D2 – ویژه‌ی کارآفرینان

در جهان اقتصادی امروز، بسیاری مایل به اقامت یا سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف هستند. پرتغال به دلیل عواملی چون اقتصاد پویا، امنیت بالا، سلامت عمومی عالی، سیستم‌های آموزشی جذاب، زیرساخت‌های مدرن، آب‌وهوای مطلوب، و استانداردهای بالای زندگی به یکی از بهترین انتخابها برای اقامت و سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. نیلگام سفر آلما اکنون شرایط مهاجرت از طریق کارآفرینی را برای هموطنان فراهم کرده تا با ایجاد شغل در این کشور، به‌راحتی اقامت دائم پرتغال را کسب کنند.

 

ویزای طلایی پرتغال (Golden Visa)

برنامه‌ی ویزای طلایی پرتغال روشی سریع برای دریافت اقامت دائم این کشور از طریق خرید ملک است. افرادی که ملیتی خارج از اتحادیه‌ی اروپا دارند تنها با سرمایه‌ای نیم میلیون یورویی برای خرید املاک می‌توانند برای خود و تمامی افراد خانواده‌ اقامت پرتغال را دریافت نمایند. فرآیند دریافت ویزای طلایی پرتغال بسیار آسان و روشن است و با توجه به حداقل مدت‌زمان لازم برای حضور سالیانه در این کشور (هفت روز درسال) یکی از جذاب‌ترین روش‌های دریافت اقامت پرتغال است.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.