2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد آذر ماه

طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد آذر ماه

تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند

دوات آنلاین-بعضی‌ها به طالع بینی ماه تولد خیلی باور دارند و چنین باوری ریشه در این موضوع دارد که متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی خاص خودشان را دارند اما تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند. به هر حال طالع بینی ازدواج دختران و پسران متولد آذر ماه را بخوانید:

 

آذر با فروردین :(عالی ) پیوند متولدین آذر و فروردین ماه بسیار موفق است و آنها کم ترین اختلاف و هیاهو را در زندگی تجربه می کنند.

 

آذر با اردیبهشت :(متوسط ) پیوند متولدین آذر و اردیبهشت ماه متوسط است و این افراد جسور ، بی پروا ، نیازمند به آزادی و بدون تفاهم هستند.

 

آذر با خرداد:( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و خرداد ماه سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک است.

 

آذر با تیر:( بد ) پیوند متولدین آذر و تیرماه بد است زیرا یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده می باشد.

 

آذر با مرداد :(متوسط ) پیوند متولدین آذر و مرداد ماه متوسط است و یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال است.

 

آذر با شهریور:(بد ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بد است زیرا آن ها تنوع طلب ،خواهان استقلال و در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند.

 

آذر با مهر :( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر و شهریورماه بسیار خوب است زیرا دارای خصیصه هایی مثل محبت ، درستکاری هستند و مسئولیت پذیر می باشند.

 

آذر با آبان :( متوسط ) پیوند متولدین آذر و آبان ماه در حد متوسط است زیرا یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.

 

آذر با آذر:( بسیار خوب ) پیوند متولدین آذر با یکدیگر پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی است.

 

آذر با دی :( متوسط ) متولدین این ماه ها خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتن دار باشند تا در زندگی دچار مشکل نشوند.

 

آذر با بهمن :( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی پیوند متولدین آذر و بهمن ماه خواهد بود چون مثبت گرا هستند.

 

آذر با اسفند :( متوسط ) پیوند متولدین آذر و اسفند متوسط است زیرا یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.

 

منبع: namnak.com

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.