2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
لباس مناسب با موی فر چیست؟
یک طراح مد توضیح می دهد:

لباس مناسب با موی فر چیست؟

اولین نکته‌ای که درباره موهای فر باید بگویم این است که من همیشه طرفدار اصالت هر استایلی هستم اگر موهای شما فر است تلاش نکنید که همیشه مویتان صاف باشد موهای فرتان را دوست داشته‌ باشید و آن را زیبا کنید.

دوات آنلاین-موهای فر زمانی یکی از سخت‌ترین و آزاردهنده ترین مدل‌های مو بود. زمانهای قدیم که وسایل تزئین و آرایش مو خیلی کم بود داشتن موی فر یکی از دردسرهای بزرگ برای زنان بود اما مدتی است که موی فر طرفداران زیادی پیدا کرده و نه تنها کسانی که به صورت خدادادی موی فر دارند از آن لذت می‌برند و دوست ندارند آن را صاف کنند بلکه خانم‌هایی که موی صاف دارند هم تلاش می‌کنند  موهایشان را فر کنند.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس برایمان از لباسهایی می‌گوید که می‌توان با موهای فر بلند پوشید و استایلی زیبا درست کرد.

 

اولین نکته‌ای که درباره موهای فر باید بگویم این است که من همیشه طرفدار اصالت هر استایلی هستم اگر موهای شما فر است تلاش نکنید که همیشه مویتان صاف باشد موهای فرتان را دوست داشته‌ باشید و آن را زیبا کنید.

اگر موهایتان صاف است کمتر آن را فر کنید زیرا واقعیت اجزای بدن شما این است که کنار هم زیبا هستند و اگر بخواهید یکی را تغییر دهید در واقع هارمونی خدادای خود را به هم زده‌اید.

 

خانم‌هایی که موی فر دارند معمولا صورتی کشیده دارند موهای فر بلند یکی از زیبایی‌های خدادای این خانم‌هاست. بسته به اینکه چه مهمانی می‌روید و یا در چه جمعی شرکت می‌کنید می‌توانید لباسی انتخاب کنید که با موی فرتان هم‌خوانی داشته و استایلی زیبا را برای شما درست کند.

 

اگر در یک جمع دوستانه حاضر می‌شوید می‌توانید از لباسهای کژوال یا اسپورت استفاده کنید. موهایتان را باز بگذارید و با سرم مو یا موس حالت آن را حفظ کنید. لازم به ذکراست بعد از اینکه حمام کردید موهایتان را با سشوار خشک نکنید و بگذارید در هوای طبیعی خشک شود. زمانی که مو کمی رطوبت دارد می‌توانید موس استفاده کنید تا حالت آن حفظ شود.

 

اگر در یک مهمانی رسمی شرکت می‌کنید و لباس رسمی مانند کت و شلوار یا کت و دامن به تن دارید در صورتی که موهای فر بلند دارید می‌توانید آن را دم‌اسبی کنید. این مدل مو برای مو های فر بسیار زیباست.

اگر موی فر نیمه‌ دارید آن را ژل زده و حالتش را حفظ کنید. فرق سرتان را کج کنید و با تل‌های پارچه‌ای آن را ببندید.

 

موهای فر با لباسهای کلاسیک مخصوص جشن ها هم زیباست موهای فرتان را شینیون کنید. خوبی موهای فر این است که با بلد بودن اصول اولیه شنینون خودتان هم می‌توانید آن را شنینون کنید و به اصطلاح مد شلخته درست کنید که مدلی بسیار جذاب و زیباست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.