2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
رنگ صورتی نشانه چیست؟

رنگ صورتی نشانه چیست؟

علاقمندان رنگ صورتی سعی می کنند خصوصیات خوب دیگران را ببینند. اگر در شخصی ویژگی خوبی نبینند آنگاه در ذهن خود توجیه مناسبی برای فقدان خوبی در آن فرد پیدا می کنند.

دوات آنلاین-روان‌شناسی رنگ‌ها یک بحث کاملا علمی است و تاکنون تحقیقات متعدد ثابت کرده است هر رنگ تاثیر خودش را بر روح و روان ما می‌گذارد و از طرفی رنگ مورد علاقه هر فردی تا حد زیادی به شخصیت او بستگی دارد. در این مطلب به ویژگی‌های رنگ صورتی که از ترکبی دو رنگ قرمز و سفید به دست می‌آید پرداخته‌ایم:

 

رنگ عشق و صبوری

صورتی که معمولا به عنوان رنگی دخترانه شناخته می‌شود عشق، احساسات رمانتیک و عاشقانه را به دیگران القا می‌کند.

 

رنگ صورتي همچنین بردباري و صبوري را به انسان القا و افراد را به مهرباني و محبت تشويق مي‌كند. وقتي شخصي ناراحت و عصباني باشد ، رنگ صورتي به او پيام مي‌دهد كه آرام باش تا مسائل مسير طبيعي خود را طي كند.

 

استفاده از رنگ صورتي در رنگ آميزي مكان‌هاي مختلف ، در كاهش پرخاشگري موثر است. به همين دليل در موارد بسياري براي رنگ آميزي ديوارهاي زندان‌ها و مكان‌هاي پر استرس از رنگ صورتي استفاده مي‌شود.

 

البته باقي ماندن طولاني مدت در فضاهاي صورتي رنگ ، هشياري را پايين مي‌آورد و احساس خواب آلودگي و كسالت را به همراه مي‌آورد.

 

نتایج مطالعات نشان می دهند رنگ صورتی از جمله رنگ هایی است که انسان ها با آن به راحتی انس می گیرند و می تواند تمام امواج و "فرکانس های منفی" و مضر را از انسان ها دور کند.

ویژگی دوستداران صورتی

دوستداران رنگ صورتی می خواهند که روی هر چیزی صورتک خندانی رسم کنند. آنها یا معمولا خوشحالند و یا به دنبال آدم های شاد می گردند.

 

علاقمندان رنگ صورتی سعی می کنند خصوصیات خوب دیگران را ببینند. اگر در شخصی ویژگی خوبی نبینند آنگاه در ذهن خود توجیه مناسبی برای فقدان خوبی در آن فرد پیدا می کنند.

 

دوستداران رنگ صورتی به آرامی به دنبال بهترین راه برای حل مسائل می کردند و بعد اقدام می کنند.

 

صورتی پسند ها، خجالتی، بسیار باهوش، و سختگوش هستند که با این که دوست دارند در جریان باشند اما از حرکت خیلی سریع هم وحشت دارند.

 

علاقمندان به رنگ صورتی مراقب کارها و یا حرفهایشان هستند، زیرا می ترسند که دیگران آنها را در وضعیت نا مطلوبی ببینند. آنها سعی می کنند تا همه را خوشحال کنند.

 

اگر صورتی را دوست دارید

اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی است، فردی دوست داشتنی، مهربان، سخاوتمند و حساس هستید که به نیازهای دیگران توجه می‌کنید.

 

رفتار دوستانه‌ای دارید و با دیگران با ملاطفت و مهربانی برخورد می‌کنید.

 

دل‌تان می‌خواهد از دیگران به خوبی مراقبت کنید و غریزه مادری شما پررنگ است.

 

رمانتیک و حساس هستید و دوست دارید با همسر آینده‌تان روابط عاشقانه داشته باشید.

 

چشم‌انداز و دیدگاه شما نسبت به زندگی مثبت است. با این طرز فکر خوبی‌های آدم‌ها را می‌بینید و همیشه به نیمه پر لیوان فکر می‌کنید.

 

از نظم و ترتیب خوش‌تان می‌آید و دوست دارید هر کاری را طبق اصول و قانون پیش ببرید. چارچوب‌های زندگی شما مشخص است.

 

آرامش، محافظه‌کاری و صلح طلبی هم درشخصیت شما دیده می‌شود. شاید رگه‌هایی از کم‌رویی هم داشته باشید و ارتباط با سایرین برای‌تان خیلی راحت نباشد.

 

گاهی اوقات کمی ساده‌لوح هستید و شیرینی خاصی دارید که شما را به دختران کم سن و سال نزدیک می‌کند.

 

در هر سن و سالی که باشید جوان‌تر از سن‌تان به نظر می‌رسید و شخصیت زنانه‌تری دارید.

 

یکی از دغدغه‌های شما این است که بیشتر روی پای خودتان بایستید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید. در این صورت می‌توانید علاقه و محبت دیگران را به سمت خودتان جذب کنید.

صورتی و کاهش اشتها

صورتی از جمله رنگ‌هایی است که اگر در فضای آشپزخانه از آن استفاده کنید، اشتهای شما را کاهش می‌دهد. در صورتی‌که به دنبال رژیم‌های لاغری هستید و دل‌تان می‌خواهد به تناسب اندام برسید، رنگ صورتی را در فضای آشپزخانه دست‌کم نگیرید.

 

رنگ ضد افسردگی

بعضی از روانشناسان بر این باورند که صورتی رنگی قدرتمند است. بدین معنا که از یک سو می‌تواند آرامش و راحتی ایجاد کند و از سوی دیگر با القای حس شادی و نشاط به جنگ افسردگی بروند.

 

به افراد افسرده و غمگین توصیه می‌شود که صورتی‌های پررنگ و شاد را به محیط زندگی‌شان راه دهند. در این صورت شادی و نشاط بیشتری را تجربه می‌کنند.

 

گفته می‌شود که صورتی رنگی امیدبخش است و سبب می‌شود نسبت به آینده دیدگاه روشن‌تری داشته باشید.

 

این مطلب از منابع مختلف جمع آوری شده است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آوا 1400/12/17
من عاشق رنگ صورتی هستم 🎨
ناشناس 1400/11/29
سلام من عاشق رنگ صورتی هستم
صورتی 1400/09/09
من عاشق رنگ صورتی هستم همه اون هایی که نوشته بود کاملا درست بود
مائده 1400/02/28
سلام من عاشق رنگ صورتی هستم و بیشتر رفتارهایی که نام برده شده بود درست بود ممنوم
فائزه 1399/10/21
ممنون عالی بود . قطعا که مطالب شما عالی و بدون نقص بودند . راضی هستم . من ه رنگ صورتی رو دوست دارم و عاشق این رنگ هستم . واقعا رفتار ها دانشمندان کاملا خوب حدس زدند و این که من رو تحت تاثیر قرار دادید . متشکر . خیلی ممنون از سایت خوب و عوامل این سایت شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.