2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پرده پذیرایی را چگونه انتخاب کنیم؟

پرده پذیرایی را چگونه انتخاب کنیم؟

قبل از خرید پرده برای پذیرایی سبک دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب کنید. پرده ها به دو دسته سنگین یا رسمی و سبک دسته بندی می شوند. پرده های سنگین را معمولا با والان استفاده می کنند این نوع پرده ها مانع ورود نور خورشید به درون فضای پذیرایی می شوند

دوات آنلاین-قسمت پذیرایی خانه مهمترین قسمت خانه برای خانم‌هاست. جایی که معمولا بدون استفاده اهالی خانه می‌ماند و فقط موقع آمدن مهمانها از آن استفاده می‌شود. خانم‌ها همیشه سعی می‌کنند  پذیرایی خانه را شیک و تمیز نگه‌دارند و اوج خلاقیت و سلیقه‌شان را در این قسمت به کار می‌گیرند. در این مطلب سعی می‌کنیم ایده‌های پرده پذیرایی را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

قبل از خرید پرده برای پذیرایی سبک دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب کنید. پرده ها به دو دسته سنگین یا رسمی و سبک دسته بندی می شوند. پرده های سنگین را معمولا با والان استفاده می کنند این نوع پرده ها مانع ورود نور خورشید به درون فضای پذیرایی می شوند و در زمستان فضای منزل شما را گرم می کنند ارتفاع پرده های سنگین را معمولا از سقف تا کف پذیرایی در نظر می گیرند و این نوع پرده ها از نظر هزینه گران تر از سایر پرده ها است.

پرده های سبک معمولی هستند و جنس آن ها نخی و یا کتان است در نصب این پرده ها می توانید از چوب پرده های معمولی استفاده کنید و قیمت این پرده ها ارزان است. پارچه پرده را باید متناسب با دکوراسیون پذیرایی خود انتخاب کنید و رنگ و مدل پرده باید با دکوراسیون داخلی منزل شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. اگر می خواهید برای پرده خود والان انتخاب کنید یکی از پارچه ها را ساده انتخاب کنید. در ادامه بخشی دیگری از مدل پردهای جدید و زیبا را مشاهده می نمایید.

 

اگر فضای دکوراسیون پذیرایی شما مدرن است هرگز پرده ای کلاسیک و همراه با ریشه را برای خرید انتخاب نکنید و اگر فضای منزل شما کلاسیک است از پرده های مدرن که برای دکوراسیون های مدرن طراحی شده اند استفاده نکنید. برای رنگ پرده نیز توجه به ترکیب رنگ های درون پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر فضای پذیرایی شما دو پنجره با فاصله از یکدیگر دارد می توانید از دو پرده متفاوت برای فضای پذیرایی خود استفاده کنید و در فضای دو پنجره تابلو و شمعدانی و یا هر چیزی که قابلت نصب را دارد قرار دهید.

اندازه پرده پذیرایی باید تا کف پذیرایی امتداد داشته باشد پرده های با ارتفاع کم برای آشپزخانه و اتاق مطالعه مناسب می باشند.

اگر پنجره پذیرایی نیمه است بهتر است که پرده ای قدی را برای پذیرایی خود خریداری کنید پرده های قدی ارتفاع سقف و دیوار را بلندتر نشان می دهند و هم چنین فضای پذیرایی را رسمی تر می کنند.

 

می توانید قد پرده را یک متر از حد معمول بلند تر بگیرید و سپس مقداری از پرده را بر روی زمین پهن کنید با این کار فضای پذیرایی شما کلاسیک و زیباتر می شود.

 

مدل پردهای پذیرایی زیبا و شیک پردهای پذیرایی با طرح های زیبا و جدید مدل های زیبا و متنوع پرده پذیرایی

در این مطلب انواع نمونه های مدل پرده های جدید و شیک را ملاحظه کردید که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با الگوبرداری از این مدل پرده ها زیباترین طرح پرده را برای پذیرایی خود انتخاب نمایید.

منبع:بیوتی هوم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.