2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
پرنس هری، شاهزاده انگلستان کجا زندگی می‌‌کند

پرنس هری، شاهزاده انگلستان کجا زندگی می‌‌کند

مگان همسر پرنس هری که پیش از عروس ملکه انگلیس شدن خواننده‌بود و یک ازدواج ناموفق هم داشت به طور مستقیم از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شد اما آنچه بیش از همه مورد توجه مردم ایران قرار گرفت لباس و صورت بسیار ساده مگان بود.

دوات آنلاین-مراسم عروسی پرنس هری شاهزاده انگلیسی با مگان یکی از جنجالی‌ترین مراسم‌های چند سال گذشته بود.

مگان همسر پرنس هری  پیش از این که عروس ملکه انگلیس شود، خواننده‌ بود و یک ازدواج ناموفق هم داشت. مراسم عروسی آنها به طور مستقیم از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شد اما آنچه بیش از همه مورد توجه مردم ایران قرار گرفت لباس و صورت بسیار ساده مگان بود.

در صورت مگان خبری از آرایش‌های آنچنانی نبود و عروس دوم ملکه انگلستان حتی به اندازه‌ای که کک و مک‌های صورتش را بپوشاند هم آرایش نکرده‌ بود. حتی جواهراتی که او به کار برده بود بسیار کم و ساده بودند. بعد از مراسم ازدواج حالا خانه مگان و هری مورد توجه قرار گرفته‌ است اما انگار این سادگی فقط در ظاهر نبوده و در خانه مگان و هری هم خبری از تجملات پیچیده و وسایل آنچنانی نیست.

عکس‌هایی که می‌بینید مربوط به خانه دو طبقه پرنس هری و مگان است که دیزاینی با رنگ سفید و طوسی دارد. این خانه دو طبقه و سه اتاق خواب دارد و از وسایل بسیار ساده  و روزمره برای آن استفاده شده است. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.