2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زیورآلات مناسب مهمانی را چطور انتخاب کنیم
یک طراح مد توضیح داد:

زیورآلات مناسب مهمانی را چطور انتخاب کنیم

مهمترین نکته‌ای که برای استفاده از زیور‌آلات باید توجه داشت این است که به یاد داشته‌باشیم ما زیورآلات را استفاده می‌کنیم برای زیبا‌ترنشان دادن خودمان نه به نمایش گذاشتن زیورآلات.

دوات آنلاین-استفاده از زیورآلات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که خانم‌ها برای شرکت در مراسم‌ رسمی و مهمانی‌ها دارند. بیشتر خانم‌ها از زیور‌آلات طلا استفاده می‌کنند اما این زیورآلات گاهی به زیبایی آنها کمک نمی‌کند. نازی امینی، طراح مد در گفت و گو با دوات آنلاین توضیح می‌دهد از چه زیوری با چه لباسی باید استفاده کرد و زیورآلات چه نقشی در خوش‌تپی ما دارد:

 

مهمترین نکته‌ای که برای استفاده از زیور‌آلات باید توجه داشت این است که به یاد داشته‌ باشیم ما زیورآلات را استفاده می‌کنیم برای زیبا‌تر نشان دادن خودمان نه به نمایش گذاشتن زیورآلات.

 

اگر لباس‌تان مشکی و ساده‌ است می‌توانید از زیور‌آلات درشت استفاد کنید. انگشتر، گردنبند و گوشواره‌های نگین‌دار می‌تواند به لباس سیاه و کلاسیک شما نمای زیبایی بدهد.

 

اگر لباس‌تان آستین‌دار و بلند است از دستبند یا النگو استفاده نکنید چون این زیور‌آلات در زیر آستین می‌ماند و زیبایی لباس شما را از بین می‌برد و آن را بد فرم می‌کند.

اگر لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ ، براق و یا غلیظ به تن دارید زیور‌آلات ظریف استفاده کنید.

 

انگشتر‌های نیم‌بند در صورتی که انگشتان بلند و کشیده و ناخن‌های پیرایش شده داشته‌ باشید بسیار می‌تواند زیبا باشد. این انگشتر‌ها را همراه دستبندهای بسیار ظریف که آویزهای ریزی دارند استفاده کنید یا اصلا از هیچ زیوری برای دور مچ خود استفاده نکنید.

برای لباس های براق هم می‌توانید از زیور‌آلاتی با رنگهای متضاد استفاده کنید. مثلا اگر لباس تان طلایی است از طلا یا نقره استفاده نکنید از زیور‌آلاتی با رنگ مشکی یا قهوه‌ای استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید گوشواره‌های میخی خیلی برای لباس های شلوغ و گوشواره‌های آویزی برای لباسهای ساده مناسب است.

اگر لباس سنتی به تن دارید می‌توانید از زیورآلات سنتی استفاده کنید. النگو‌های پهن و منقوش و گوشواره‌های بزرگ و آویزدار برای این نوع لباس ها بسیار مناسب است. لباس‌های سنتی آرایش و زیور سنتی می‌خواهد پس می‌توانید روی دستان‌تان از طراحی با حنا استفاده کنید، از کاشت ناخن یا ناخن‌های مصنوعی استفاده نکنید. در ضمن انگشتر‌های نیم‌بند و جواهرات ظریف مناسب این لباس‌ها نیست.

 

اگر به طور معمول انگشتر یا زیوری دائمی استفاده می‌کنید در مراسم‌های خاص آن را عوض کنید.

 

اگر برای مهمانی شاد یا جشن‌آماده می‌شوید ساعت نمی‌تواند اکسسوری مناسبی برای شما باشد. مگر اینکه ساعتی ست با زیور آلات داشته‌ باشید. یادتان باشد ساعت اکسسوری مناسب مراسم‌ رسمی و کاری و استفاده روزمره‌ است البته ساعت اکسسوری مناسبی برای آقایان محسوب می‌شود اما برای خانم‌ها بهتر است در جشن‌ها و مراسم‌ شاد کمتر استفاده شود.

لازم نیست زیوری که استفاده می‌کنید حتما طلا باشد. زیورآلات استیل با رنگ مسی مخصوصا با لباسهای سفید و مشکلی بسیار زیباست. از نقره و استیل و مس می‌توانید با لباس مشکی و از زیورآلات زرد و مسی برای لباسهای رنگ روشن استفاده کنید.

 

در آخر یادتان باشد این شما هستید که قرار است زیباتر و فاخر دیده شوید. شما مانکنی برای به نمایش گذاشتن زیورآلات نیستید و آنقدر با خود زیورآلات حمل نکنید که خودتان دیده نشوید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.