2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
طعم گیلاس و مارماهی در خانه هنرمندان

طعم گیلاس و مارماهی در خانه هنرمندان

این دو فیلم که نخل طلای 1997 را به صورت اشتراکی برده بودند اکنون در فهرست اکران خانه هنرمندان قرار گرفته‌اند.

دوات آنلاین-طعم گیلاس و مارماهی بار دیگر به هم رسیدند. این دو فیلم که نخل طلای 1997 را به صورت اشتراکی برده بودند اکنون در فهرست اکران خانه هنرمندان قرار گرفته‌اند.

طعم گیلاس عباس کیارستمی ساعت 5 و نیم عصر روز دوشنبه 17 اردیبهشت در سالن استاد ناصری خانه هنرمندان اکران می‌شود و مارماهی ساخته شوهئی ایمامورا دوشنبه هفته بعد از آن در همان ساعت نمایش داده می‌شود.

ایمامورا که بعضی‌ها او را بعد از آکیرا کوروساوا دومین کارگردان برتر تاریخ سینمای ژاپن می‌دانند، نخستین کارگردان ژاپنی بود که توانست دو جایزه نخل طلا را برنده شود که یکی از آنها به‌خاطر مارماهی است.

طعم گیلاس نیازی به معرفی ندارد اما داستان مارماهی از این قرار است که  تاکورا یاماشیتا (کوجی یاکوشو) نامه‌ای بدون امضا دریافت می‌کند و به توصیهٔ نامه یک شب زودتر از معمول به خانه می‌رود و زنش را همراه مرد دیگری می‌بیند. او همسرش را می‌کشد و خود را به پلیس تسلیم می‌کند. بعد از آزادی از زندان یک سلمانی باز می‌کند. او کیکو هاتوری (میسا شیمیزو) را که خودکشی کرده نجات می‌دهد و بعد از آن کیکو در مغازهٔ سلمانی او مشغول به کار می‌شود. کیکو به تاکورو دل می‌بندد اما تاکورو توجهی به او ندارد و تمام محبتش معطوف به حیوان خانگی‌اش است: یک مارماهی.

قیمت بلیت هر دو برنامه 10 هزار تومان است و اگر مایل بودید می‌توانید آن را از سایت تیوال تهیه کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.