2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیانیست مشهور ایتالیایی در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌رود

پیانیست مشهور ایتالیایی در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌رود

این اولین کنسرت "لودوویکو اینائودی" در ایران است که در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته برگزار می‌شود.

دوات آنلاین-"لودوویکو اینائودی" در تهران است. این آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی همراه اعضای ارکسترش به ایران سفر کرده تا سه شب متوالی در تالار وزارت کشور روی صحنه برود.

این اولین کنسرت خالق اثر 'یخ‌های قطبی'  در ایران است که در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته برگزار می‌شود.

ساعت کنسرت‌ها 8 و 30 دقیقه شب و قیمت بلیت آن از 100 هزار تا 300 هزار تومان است.

اینائودی وقتی وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد، مصاحبه‌ای انجام داد و درباره شناختش از ایران،گفت: درحال حاضر از موسیقی ایرانی شناختی ندارم اما تنها چیزی که می‌دانم این است که کشور ایران را دوست دارم.

اینائودی با اشاره به مطالعاتش درمورد ایران،افزود: ایران یا همان فارس قدیم، کشور خیلی بزرگی بوده که تمام تمدن‌ها از آنجا شروع‌شده و ریشه گرفته است و انسان‌ها توانستند با تمدن ایران رشد کنند به همین خاطر خیلی به ایران علاقه دارم و سعی می‌کنم حالا که به این کشور سفرکرده‌ام با موسیقی ایرانی هم آشنا شده آن را در قلب خود جای دهم و با خودم ببرم.

این آهنگساز و پیانیست ایتالیایی خطاب به هواداران ایرانی خود،گفت: امیدوارم بتوانم با طرفدارانم در کنسرت از نزدیک دیدار کنم. ما از دو دنیای گوناگون اما در یک روح هستیم و دوست دارم بیشتر با هوادارانم آشنا شوم تا بیشتر یکدیگر را درک کنیم و خیلی خوشحالم که می‌توانم در ایران کنسرتی برگزار کنم.

اطلاعات بیشتر درباره این آهنگساز را در این قسمت از ویکی‌پدیا بخوانید و اگر قصد دارید بلیت کنسرت‌ها را بخرید به اینجا بروید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.