2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کنسرت رضا یزدانی؛ 18 اردیبهشت در برج میلاد

کنسرت رضا یزدانی؛ 18 اردیبهشت در برج میلاد

یزدانی در دو سانس روی صحنه می‌رود. یک بار در ساعت 18 و 30 دقیقه و برنامه دوم هم از ساعت 22 شروع می‌شود.

دوات آنلاین-رضا یزدانی در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. اگر دوست دارید به این کنسرت بروید تاریخ آن را به‌خاطر بسپارید: سه‌شنبه هیجدم اردیبهشت.

توصیه به آنهایی که قصد دارند در این کنسرت حضور داشته باشند این است که خرید بلیت را به روزهای آخر موکول نکنند چون تجربه نشان داده کنسرت‌های رضا یزدانی پرمخاطب است. او 18 اردیبهشت در دو سانس روی صحنه می‌رود. یک بار در ساعت 18 و 30 دقیقه و برنامه دوم هم از ساعت 22 شروع می‌شود.

یزدانی از آن هنرمندانی است که در هنرهای مختلف دستی بر آتش دارد. همه توانایی او در خوانندگی و نوازندگی گیتار به‌ویژه گیتار الکتریک خلاصه نمی‌شود. حتما این هنرمند 44 ساله را در فیلم‌های مختلف سینمایی دیده‌اید و بازی‌اش را در طهران-تهران و البته تیک‌آف به‌خاطر دارید.

قیمت بلیت این کنسرت 35 تا 150 هزار تومان است و به جایی بستگی دارد که انتخاب می‌کنید. خرید آن هم از این قسمت سایت ایران‌کنسرت خیلی راحت انجام می‌شود.

جزییات دیگری از این کنسرت باقی نمانده جز این‌که مسیر مرکز همایش‌های برج میلاد را هم یک بار مرور کنیم: بزرگراه چمران جنوب - خروجی حکیم غرب - خروجی بیمارستان میلاد - برج میلاد.

نکته آخر این‌که قبلا کنسرت سهیل نفیسی را پیشنهاد داده بودیم که یازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود. اگر خواستید درباره این کنسرت هم اطلاعاتی کسب کنید، اینجا کلیک کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.