2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
طرح افزایش وام مسکن تا 100 میلیون تومان

طرح افزایش وام مسکن تا 100 میلیون تومان

دولت در حال بررسی طرحی است که وام صندوق پس انداز مسکن یکم تا سقف 100 میلیون تومان افزایش یابد و مدت بازپرداخت آن هم بیشتر شود.

دوات آنلاین-دولت در حال بررسی طرحی است که وام صندوق پس انداز مسکن یکم تا سقف 100 میلیون تومان افزایش یابد و مدت بازپرداخت آن هم بیشتر شود.

علی چگینی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی در این‌باره گفت: افزایش سقف وام مسکن، افزایش مدت بازپرداخت وام و میزان سود وام در مجموعه دولت بررسی می شود که در صورت تصویب وام صندوق پس انداز مسکن یکم با توجه به مناطق و شرایط مختلف، از 80 به 100 میلیون، از 60 به 80 و از 40 به 60 میلیون افزایش خواهد یافت.

این مسئول دولتی گفت: همچنین پیشنهاد شده تا دوره بازپرداخت تسهیلات هم از 12 سال به 15 سال برسد.

او همچنین گفت: بانک مسکن بسته‌ای را اعلام کرده که بر اساس آن به سازندگان مسکن تسهیلات از 40 تا 90 میلیون تومان پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی گفت: میزان این تسهیلات با توجه به چهار حوزۀ جغرافیایی، تهران، کلان شهرها، شهرای بزرگ و کوچک متغیر است و حتی با توجه به نوع و شیوه ساخت مسکن تا 110 میلیون تومان هم می رسد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.