2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چگونه موهای خوشبو داشته باشیم

چگونه موهای خوشبو داشته باشیم

بهتر است عطر را مستقیم به موهایتان نزنید و آن را روی شانه یا برس اسپری کنید و سپس موهایتان را شانه کنید.

دوات آنلاین-تمیز و مرتب بودن فقط مربوط به لباس نمی‌شود. بلکه پیرایشی که افراد استفاده می‌کنند بسیار در تمیزی و جذاب شدن آنها موثر است. یکی از بهترین راه‌های تمیزی و خوشبو بودن که فرد را جذاب هم می‌کند خوشبو کردن موهاست چراکه هنگام مصافحه و روبه‌رو شدن با افراد بوی موهای شما باعث می‌شود تا آنها قضاوتی مثبت درباره‌تان داشته‌ باشند. نکاتی را درباره خوشبو کردن موها بخوانید:

  • از بهترین راه‌های خوشبو کردن موها ابتدا استحمام است. تمیز نگه‌داشتن موها و شستشوی مرتب آنها باعث می‌شود چربی و کثیفی که از پوست سر ترشح می‌شود از بین برود. چرب بودن و کثیفی موها بوی بدی را ایجاد می‌کند که به مشام افراد دیگر می‌رسد. بنابراین ابتدا باید با شامپو کثیفی‌ها را از بین برد و بهتر است این کار هر روز انجام گیرد.

 

  • بعد از تمیز کردن موها سعی کنید آنها را بدون سشوار خشک کنید. سشوارحرارتی را به موها می‌دهد که باعث بدبویی آنها می‌شود. بنابراین بهتر است در هوای آزاد موهایتان را خشک کنید. نکته مهم در برس کشیدن این است که برس یا شانه شما باید تمیز باشد. توجه داشته‌ باشید استفاده هرروز از برس و شانه باعث کثیفی و تجمع پوست سر در آن و بد بوشدنش می‌شود بنابراین بهتر است هر چند وقت یکبار برس یا شانه‌تان را بشویید و سپس از آن استفاده‌ کنید.

 

  • وقتی موهایتان مرطوب است  می‌توانید کمی عطر به آن بزنید. البته بهتر است عطر را مستقیم به موهایتان نزنید و آن را روی شانه یا برس اسپری کنید و سپس موهایتان را شانه کنید. هم‌زمان با خشک شدن موها عطر نیز خشک می‌شود اما بوی آن روی موهایتان می‌ماند.

 

  • اگر دوست دارید از خوشبوکننده‌های طبیعی استفاده کنید موهای خود را به روغن  یاس یا رز آغشته کنید. می‌توانید این روغن‌ها را به کف سر بمالید. شب تا صبح این روغن باید روی پوست سرشما بماند و صبح که حمام کردید از یک شامپو بدون اسانس استفاده کنید. بهتر است از شامپو بچه استفاده کنید. شامپوهای معطرباعث از بین رفتن بوی روغن‌ها می‌شود.

 

  • یادتان باشد اگر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنید چون تعریق شما زیاد است بوی موهایتان ناشی از تعریق است. بنابراین از روغن‌های معطر خنک استفاده کنید تا بوی موهایتان را بگیرد.

 

  • آب‌لیمو و گلاب  خوشبوکننده‌های طبیعی و پرخاصیتی هستند که علاوه بر شفاف کردن موهای شما می‌توانند بوی خوبی را روی تارهای مو ایجاد کنند. کافی است کمی آب‌لیمو یا گلاب را با آب ولرم مخلوط کنید و موهایتان را با آن آب‌ بکشید. در این صورت هم موهایتان خوشبو و هم تقویت می‌شود.

 

  • نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که قبل از استفاده هرکدام از این روش‌ها آن را روی قسمتی از موی خود تست کنید تا اگر حساسیتی دارید مشخص شود.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.