2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خانم ها برای خوشبو بودن چطور عطر بزنند

خانم ها برای خوشبو بودن چطور عطر بزنند

اینکه چطور عطر بزنیم که بوی آن ماندگار باشد نکته ای است که اکثر خانم‌هایی که خوشبویی برایشان مهم است نمی‌دانند. 8 نکته کلیدی را که می‌تواند شما را همیشه خوشبو نگه دارد بخوانید

دوات آنلاین-اینکه چه عطری انتخاب کنیم در خوشبو بودن ما بسیار موثر است و می‌تواند روابط اجتماعی ما را مستحکم‌تر کند اما اینکه چطور عطر بزنیم که بوی آن ماندگار باشد نکته است که اکثر خانمهایی که خوشبویی برایشان مهم است نمی‌دانند. 8 نکته کلیدی که می‌تواند در عین استفاده از حجم کم عطر شما را همیشه خوشبو نگه دارد را بخوانید

  • عطرهای مرکبات خیلی زود از بین می رود اما عطرهای تند و چوبی مثل چوب صندل ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین اگر ماندگای عطر برایتان اهمیت زیادی دارد سعی کنید عطرهای این خانواده را هنگام خرید انتخاب کنید.
  • بیشتر عطرهای مورد علاقه شما از ژل شستشو گرفته تا لوسیون بدن و روغن بدن رایحه متفاوتی دارند. وقتی چند تا از این محصولات را با هم استفاده کنید بدن تان عطرهای مختلفی به خودش می گیرد و در تمام روز همراه شما می ماند.

بهترین روش برای انتخاب ادکلن مردانه را اینجا بخوانید

  • هنگام استفاده از عطر فراتر از مچ دست بروید و روی قسمت های گرم بدن مثل شکم،  پشت زانو و پشت گوش ها اسپری کنید. حرارت این قسمت های بدن باعث می شود بوی عطر بیشتر شود و نت میانی و نت پایه آن کاملا بیرون بزند.
  • بیشتر ما طبق عادت بعد از این که عطر را روی مچ دست می زنیم، مچ هر دو دست را به هم می مالیم. این کار باعث می شود بوی عطر کم شده و ماندگاری آن هم از بین برود.
  • بهترین زمان برای استفاده از عطر بعد از حمام زمانی که بدن مرطوب است می باشد. رطوبت، بوی عطر را روی پوست حفظ می کند. این کار مانع لکه دار شدن لباس یا تیره شدن جواهرات تان می شود.
  • قبل از استفاده از عطر پوست را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. پوست خشک عطر را به خود جذب می کند و باعث سریع تر از بین رفتن عطر می شود. پوست مرطوب باعث می شود عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • مولکول های عطر اگر در معرض رطوبت و گرما باشند زود از بین می روند. بنابراین سعی کنید عطرها را داخل حمام نگهداری نکنید و همیشه در مناطق خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال بالای کمد یا روی میز آرایش.
12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.