2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کودک گمشده پس از12سال به آغوش خانواده بازگشت

کودک گمشده پس از12سال به آغوش خانواده بازگشت

سالار در هشت سالگی و زمانی که کلاس دوم ابتدایی بود به قصد خرید نان از منزلی در تهران که آنها میهمانش بودند، خارج شد و بازنگشت

دوات آنلاین-سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر در استان اردبیل که آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال به آغوش خانواده اش بازگشت.

دایی سالار گفت: سالار در هشت سالگی و زمانی که کلاس دوم ابتدایی بود به قصد خرید نان از منزلی در تهران که آنها میهمانش بودند، خارج شد و بازنگشت.

وی افزود: پس از مفقود شدن سالار و درخواست کمک از نیروی انتظامی، پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد اما به رغم تلاش فراوان هیچ سرنخی از کودک پیدا نشد.

سالار که اکنون 20 ساله است درمورد گم شدن خود به خبرنگار ایرنا گفت که آن روز تا شب در خیابان ها چرخید و با سوار شدن در یک خودرو سر از شهر کرج درآورد.

وی افزود: مدت ها توسط جوانی در کرج به کار گرفته شدم و تا چند روز قبل با همان جوان در یک کارگاه مشغول کار بودم.

وی درمورد پیدا کردن خانواده خود نیز گفت: به کمک یک مامور امنیتی که با دوستم رابطه خویشاوندی داشت خانواده خود را پیدا کردم.

این جوان دیشب در میان استقبال اهالی روستای احمدآباد وارد زادگاه خود شد و به گرمی از سوی هم ولایتی ها و اعضای خانواده خود مورد استقبال قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.