2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خودکشی سرباز در کلانتری

خودکشی سرباز در کلانتری

پس از حضور بازپرس و شروع تحقیقات در مورد علت و نحوه مرگ سرباز جوان مشخص شد او 21 ساله بود و حدود یکماه قبل پس از پشت سرگذاشتن دوره آموزشی به کلانتری مسعودیه آمده بود.

دوات آنلاین-سرباز کلانتری که از مرخصی برگشته بود با استفاده از اسلحه خدمت به زندگی خود پایان داد.

ساعت 21 و 30 دقیقه جمعه شب ماموران کلانتری مسعودیه 157 مسعودیه یک مورد خودکشی را به بازپرس کشیک قتل تهران خبر دادند، پس از آن به دستور بازپرس جنایی صحنه حادثه که در یکی از اتاق‌های کلانتری بود حفظ شد تا بازپرس و تیم تحقیق اداره اگاهی تهران و کارشناسان پزشکی قانونی با حضور در محل تحقیقات را آغاز کنند.

پس از حضور بازپرس و شروع تحقیقات در مورد علت و نحوه مرگ سرباز جوان مشخص شد او 21 ساله بود و حدود یکماه قبل پس از پشت سرگذاشتن دوره آموزشی به کلانتری مسعودیه آمده بود. همچنین به بازپرس مرادی رییس شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفته شد: او ساعت چهار بعدازظهر همان روز از مرخصی برگشت و دست به این کار زده است. در ادامه تحقیقات بازپرس مرادی دستور بازبینی فیلم دوربین مدار بسته‌ را داد. در آن فیلم مشخص بود که او زمان این اقدام تنها بوده است، در فیلم مشخص شد لحظاتی قبل از اقدام به خودکشی یک افسر کادری و یک سرباز دیگر نیز در اتاق بوده‌اند، اما هر دو به طور اتفاقی اتاق را ترک می‌کنند و بعد سربازی که خود را هدف گلوله قرار داده با برداشتن اسلحه آن را روی سر خود قرار داده و ماشه را چکانده است. همچنین با توجه به تصاویر ثبت شده به نظر می‌رسد که او برای انجام این کار تردید داشت اما در نهایت تصمیم خود را عملی کرد و با شکلک گلوله به زندگی خود پایان داد.

در حال حاضر با توجه به مدارک موجود تحقیقات به دستور بازپرس مرادی ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.