2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معضل گزارش نشدن بدرفتاری‌های خدمات پرستاری در آمریکا

معضل گزارش نشدن بدرفتاری‌های خدمات پرستاری در آمریکا

در حال حاضر 1.4 میلیون نفر از جمیعت آمریکا نیازمند مراقبت‌های پرستاری خصوصی در خانه هستند که کیفیت خدمات ارائه شده به آنها چندان تعریفی ندارد و در بسیاری از موارد جان بیماران را تهدید کرده‌است.

دوات آنلاینبا وجود تصویب قوانین ایالتی، از هر چهار مورد سوء‌رفتار پرستاران خصوصی نسبت به بیماران در آمریکا، یک مورد آن گزارش نمی‌شود. این سوءرفتارها عموما در زمینه بدرفتاری‌های فیزیکی و جنسی با بیماران و سالمندان نیازمند به خدمات پرستاری انجام می‌شود.

به گزارش آسوشیتدپرس، دفتر بازرسان خدمات بهداشتی و انسانی روز دوشنبه براساس یافته‌های خود از 33 ایالت در آمریکا در این زمینه هشدار جدی داد. بازرسان اعلام کردند که مراقبت‌های پزشکی و پرستاری باید بر اساس اصول آن انجام شود و هیچ قصوری در این زمینه قابل قبول نیست.

کورتیس روید، مدیر دفتر بازرسی کل خدمات بهداشتی و انسانی، پس از کشف موارد متعدد تقلب و سوءاستفاده‌های انسانی در این زمینه گفت: «امیدواریم که بتوانیم جلو چنین جریانی را بگیرم تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نسبت به انسان‌های نیازمند مراقبت نباشیم.»

در حال حاضر 1.4 میلیون نفر از جمیعت آمریکا نیازمند مراقبت‌های پرستاری خصوصی در خانه هستند که کیفیت خدمات ارائه شده به آنها چندان تعریفی ندارد و در بسیاری از موارد جان بیماران را تهدید کرده‌است. با وجود تصویب قوانین در این زمینه و آگاهی بیشتر، همچنان موارد گزارش نشده‌ای وجود دارد که امکان تعقیب قضایی آن را غیر ممکن کرده‌است.

بازرسان خدمات بهداشتی با مطالعه آمار مربوط به سال‌های 2015 و 2016 دریافتند که ایالت ایلینویز با 17 پرونده، بیشترین مورد تخلف در زمینه سوءرفتار خدمات پرستاری را دارد. پس از آن میشیگان با 13 پرونده، تگزاس با 9 پرونده و کالیفرنیا با 8 پرونده، در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در 38 مورد(28 درصد) از کل پرونده‌های گزارش شده، بازرسان نتوانستند شواهدی را ثبت کنند که موارد سوءرفتار را ثابت کند. با وجود قوانین ایالتی شکایتی نیز در این زمینه ثبت نشده است.

آمارهای فدرال مربوط به این موارد در طول 5 سال گذشته ثبت شده‌است، با این حال بازرسان دریافته‌اند که گزارش‌های مربوط به سوءرفتارهای خدمات پرستاری خصوصی به پلیس و دیگر آژانس‌های مربوط ثبت نشده‌است. در موارد مربوط به این سوءرفتارها در حالی که منجر به صدمات جدی شده باشد، موارد گزارش آن باید تا دو ساعت پس از حادثه ثبت شود. در صورت گزارش نشدن این موارد، مسئولان مربوط با مشاهده آثار و شواهد قصور و سوءرفتار، باید نسبت به ثبت پرونده تخلف در عرض 24 ساعت اقدام کنند. 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.