2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فاصله زیاد نظام فرهنگی و اجتماعی با سبک زندگی جوانان

فاصله زیاد نظام فرهنگی و اجتماعی با سبک زندگی جوانان

سبک زندگی و سبک مصرف جوانان با تغییرات جدی مواجه شده است که نظام فرهنگی و اجتماعی فاصله قابل توجهی از آن دارد و بی توجهی به رفتار اجتماعی جوانان و عدم گفتگو و تفاهم با آنها مانع از سامان یافتن مساله مهم ازدواج و خانواده خواهد بود.

دوات آنلاینسبک زندگی جوانان به‌ویژه جوانان متولد دهه هفتاد، با آنچه در سال‌های گذشته به‌عنوان سبک زندگی ترویج شده، متفاوت است؛ جوانانی که سبک زندگی خودشان را به جامعه تحمیل کرده‌اند و حالا معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز به آن اعتراف می‌کند.

محمدرضا رستمی می‌گوید: سبک زندگی و سبک مصرف جوانان با تغییرات جدی مواجه شده است که نظام فرهنگی و اجتماعی فاصله قابل توجهی از آن دارد و بی توجهی به رفتار اجتماعی جوانان و عدم گفتگو و تفاهم با آنها مانع از سامان یافتن مساله مهم ازدواج و خانواده خواهد بود.

به گفته او، اشتغال و اقتصاد جوانان تعیین کننده بسیاری از عوامل اثرگذار بر فرد از جمله هویت فردی و اجتماعی، استقلال شخصی، مسوولیت پذیری و ...است که در شرایط نامناسبی قرار دارد.

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.