2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فرهنگ و هنر پلیس نمی‌خواهد
علی‌اصغر حداد:

فرهنگ و هنر پلیس نمی‌خواهد

در حوزه فرهنگ همیشه کسی متولی بوده که اطلاع چندانی از آن ندارد.

دوات آنلاین-علی‌اصغر حداد با انتقاد از ممیزی در حوزه فرهنگ و هنر گفت: فرهنگ و هنر پلیس نمی‌خواهد، اما ظاهرا دارد.

این مترجم مهم‌ترین مطالبه اهل قلم  از مسئولان فرهنگی را ممیزی دانست و در این‌باره گفت: من نمی‌دانم مسئولان شهرداری یا دیگر سازمان‌ها هم با فرهنگ و هنر ارتباط دارند یا نه. اما جایی که ما با آن سر و کار داریم وزارت ارشاد است. مهم‌ترین مطالبه ما هم این است که دست از سرمان بردارند و رهای‌مان کنند. شر نرسانند؛ خیر لازم نیست.

او در ادامه بیان کرد: ممیزی در تمام این سال‌ها تقریبا با کمی بالا و پایین وجود داشته اما از همان اول تا الان فرق چندانی نکرده است. در حوزه فرهنگ همیشه کسی متولی بوده که اطلاع چندانی از آن ندارد.

حداد همچنین گفت: اصل قضیه ممیزی همیشه بوده است؛ حالا ممکن است گاهی موسیقی بیشتر کتک بخورد، گاهی سینما. قیم بودن وزارت ارشاد به نیابت از جاهای دیگر همیشه وجود داشته و الان هم هست.

این مترجم درباره سیاست‌های یارانه‌ای حوزه کتاب هم اظهار کرد: نه یارانه کتاب به من می‌دهند و نه اطلاعی از این قضیه دارم که بخواهم این سوال را پاسخ بدهم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.