2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل هولناک یک زن توسط همسرش در نیشابور

قتل هولناک یک زن توسط همسرش در نیشابور

متهم :همسرم با چاقوی آشپزخانه به سمت من حمله‌ور شد. چاقو را از او گرفتم و یک ضربه به ناحیه گلوی وی وارد کردم

دوات آنلاین-فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از رازگشایی پرونده قتل زنی توسط همسرش خبر داد.

سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: در تاریخ 23 مرداد، زنی همراه یک پسر نوجوان به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرده و از مفقود شدن خواهرش که خانمی 26 ساله، متاهل و دارای یک دختر شش ساله است، خبر داد و اقدامات اداری و قانونی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به دلیل عدم اطلاع و مراجعه شوهر فرد مفقود شده به وی مظنون و تحقیقات اولیه را با احضار وی آغاز کردند. در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی ماموران متوجه تناقض گویی همسر این زن شده و متوجه می‌شوند، این زن  از 20 روز قبل به طرز مشکوکی مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری ادله و مستندات پلیسی و تحقیقات محلی متوجه وجود یک سری اختلافات خانوادگی بین این زوج جوان می‌شوند که همین سرنخ و دیگر ادله کافی بود که همسر این زن لب به اعتراف گشاید.

وی اظهار کرد: همسر این زن، در اعترافاتی تکان دهنده پرده از راز جنایتی هولناک برداشت و اعلام کرد: «شب حادثه با همسرم بدلیل اختلافات قبلی درگیر شدم، که همسرم با چاقوی آشپزخانه به سمت من حمله‌ور شد.  چاقو را از او گرفتم و یک ضربه به ناحیه گلوی وی وارد کردم، همسرم نقش بر زمین شد و فوت کرد؛ او را داخل چاه حیاط منزلم انداختم.

سرهنگ بیات مختاری گفت: با اعترافات متهم به قتل بلافاصله مراتب با دادستان و بازپرس ویژه قتل و همچنین پزشکی قانونی هماهنگ و با مراجعه به محل جسد با کمک عوامل آتش نشانی به بیرون منتقل و با دستور مقام قضایی پس از معاینه به سردخانه انتقال داده شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.