آگاهیهای کاذب مخاطبان شبکههای اجتماعی
بسیاری از مردم به دنبال کسب اطلاعات در حوزههای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و... در شبکههای اجتماعی هستند که از یکسو این اطلاعات کمعمق بوده و حس سواد کاذب به مخاطب آنها میدهد و از سوی دیگر، اطلاعات دریافتشده گاهی با خاخالصیهایی همراه است.
دوات آنلاین- هشتادوهفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پروندهای ویژه درباره آگاهیهای کاذب ناشی از حضور در شبکههای اجتماعی منتشر شد.
در این شماره مدیریت ارتباطات، به این موضوع توجه شده است که بسیاری از مردم به دنبال کسب اطلاعات در حوزههای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و... در شبکههای اجتماعی هستند که از یکسو این اطلاعات کمعمق بوده و حس سواد کاذب به مخاطب آنها میدهد و از سوی دیگر، اطلاعات دریافتشده گاهی با خاخالصیهایی همراه است.
همچنین در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، بخش دوم «جنگ تاریخ روزنامهنگاری» به قلم و پژوهش سیدفرید قاسمی منتشر شده است. در این بخش تلاش میشود پراکندههایی از گذشته و حال تاریخ روزنامهنگاری و مطبوعات روایت شود.
مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیرعباس تقیپور و سردبیری امیر لعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر میشود.
12jav.net