2024/10/22
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
پیشنهادات ما
سیل القایی ، یک روش عالی برای بسته بندی

سیل القایی ، یک روش عالی برای بسته بندی

در دنیای صنعتی و پیشرفته امروز یکی از مهم ترین مسائل بسته بندی و پلمپ محصولات تولیدی هست.برخی از بسته بندی های مواد تولیدی شما علاوه بر تاثیر گذاری بر شکل نهایی محصول و همچنین برند سازی ، در حفظ کیفیت محصول و جلوگیری از افت کیفیت آن جلوگیری میکند. سیل القایی یکی از مهم ترین های این نوع بسته بندی است.

در دنیای صنعتی و پیشرفته امروز یکی از مهم ترین مسائل بسته بندی و پلمپ محصولات تولیدی هست.برخی از  بسته بندی های مواد تولیدی شما علاوه بر تاثیر گذاری بر شکل نهایی محصول و همچنین برند سازی ، در حفظ کیفیت محصول و جلوگیری از افت کیفیت آن جلوگیری میکند. سیل القایی یکی از مهم ترین های این نوع بسته بندی است.

 

سیل القایی یک تکنولوژی نوین در صنعت بسته بندی می باشد که عملکرد و شیوه ی آن به نحوی است که تولید کننده های مختلف را مشتاق به استفاده از آن می کند.

 

اما در ایران شرکتی هست که سالهاست این تکنولوژی را به صنایع مختلف عرضه میکند. شرکت پویا صنعت تکسان اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه های سیل القایی پرسرعت هواخنک با تکنولوژی پیلار آمریکا در ایران می باشد. وسعت و تنوع مشتریان این شرکت یکی از عوامل گویای کیفیت محصولات و خدمات این شرکت است. کافیست با مراجعه به وبسایت این مجموعه با مشتریان این شرکت بیشتر آشنا شد. بزرگترین شرکت های مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، صنعتی، تولید کننده های روغن های صنعتی ، شرکت های دارویی ، صنایع کشاورزی و ... از مشتریان این شرکت هستند.

 

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کرد طیف گسترده مخاطبین این شرکت هستند. از کارخانه های بزرگ با تولید انبوه تا مشاغل خانگی و حتی کافه و رستوران ها!

 

بله! با تلاش مهندسین شرکت پویا صنعت تکسان دستگاهی برای پلمپ لیوان های بیرون بر عرضه شده است که باعث افزایش فروش و رونق کسب و کار کافه ها و رستوران ها می شود. این دستگاه تنها دستگاه تخصصی پلمپ و آب بندی لیوان های یکبار مصرف می باشد. عده ای از سود جویان از این مورد سواستفاده کرده و با عرضه دستگاه های عادی سیل القایی ادعا عملکرد مشابه دستگاه تخصصی پلمپ لیوان یکبار مصرف تکسان رو دارند ولی با یک پرس و جو از تهیه کننده های این دستگاه ها متوجه عملکرد کاملا متفاوت این نوع دستگاه ها می شویم.

 

یکی دیگر از عوامل مهم در بسته بندی به روش سیل القایی مواد مصرفی این روش است که در این زمینه نیز شرکت پویا صنعت تکسان خوش می درخشد!  تکسان تولید و عرضه کننده انواع واشر سیل القایی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران می باشد. این مورد در نهایت به یک بسته بندی با کیفیت و بالاتر بردن کیفیت محصولات تولیدی شرکت های مختلف منجر می شود.

دستگاه پلمپ لیوان یکبار مصرف

یکی از مهم ترین عواملی که تکسان را از سایر شرکت ها متمایز میکند گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات هستند.

 

تمامی دستگاه های تولیدی این مجموعه دارای دوسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش هستند. اگر فقط یکبار از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کرده باشید کاملا متوجه می شوید که معنای واقعی گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار متفاوت از آن چیزی هست که تا به حال تجربه ش رو داشتید.

دستگاه سیل القایی اتوماتیک

دستگاه های سیل القایی دارای انواع مختلفی هستند :

 

سیل القایی دستی ، سیل القایی نیمه اتوماتیک و سیل القایی اتوماتیک

 

اگر تصمیم دارید از سیل القایی استفاده کنید ولی اطلاعاتی ندارید کافیست به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان آن در تماس باشید.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.