2024/10/15
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر
پیشنهادات ما
Uallلیست هتل‌های ازمیر

Uallلیست هتل‌های ازمیر

ازمیر یکی از شهر‌های بزرگ و ساحلی ترکیه است. این شهر پس از استانبول و آنکارا بعنوان پر جمعیت‌ترین شهر ترکیه شناخته می‌شود. از آنجایی که این شهر یک شهر ساحلی و زیبا است، مسافرین زیادی سالانه این شهر‌را بعنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. لازم به ذکر است که حجم زیادی از این مسافرین را مسافرین ایرانی تشکیل می‌دهند. به دلیل تعداد بالای مسافرین در شهر ازمیر هتل‌های زیادی وجود دارد.

ازمیر یکی از شهر‌های بزرگ و ساحلی ترکیه  است. این شهر پس از استانبول و آنکارا بعنوان پر جمعیت‌ترین شهر ترکیه شناخته می‌شود. از آنجایی که این شهر یک شهر ساحلی و زیبا است، مسافرین زیادی سالانه این شهر‌را بعنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. لازم به ذکر است که حجم زیادی از این مسافرین را مسافرین ایرانی تشکیل می‌دهند. به دلیل تعداد بالای مسافرین در شهر ازمیر هتل‌های زیادی وجود دارد. در ادامه ما به معرفی برخی از بهترین هتل‌های ازمیر می‌پردازیم.

 

هتل کایا پرستیژ

این هتل از بهترین هتل‌های ازمیر به حساب می‌آید. هتل کایا پرستیژ یک هتل چهار ستاره است که در قلب شهر ازمیر واقع شده است. در این مجموعه امکانات رفاهی بینظیری در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. در ادامه به طور مختصر به برخی از این امکانات می‌پردازیم. برای مثال اگر شما با ماشین شخصی خود به سفر فته‌اید، پارکینگ اختصاصی رایگان هتل خیال شما را برای امنیت ماشین راحت می‌کند. یا اگر با ماشین شخصی به سفر نمی‌روید و علاقه به گشت گذار در شهر دارید هتل این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

 

شما می‌توانید با ارائه مدارک لازم اتومبیل‌های بدون راننده‌ای را برای گشت و گذار در شهر از هتل رزرو کنید. در این هتل برای مسافرین تور گردشگری از شهر نیز وجود دارد. این تور به شما کمک می‌کند تا با صرفه‌جویی در زمان از تمام مناطق ازمیر دیدن کنید. برای استفاده از این تور بهتر است که از قبل نسبت به رزرو اقدام کنید. اما در مورد اتاق‌های هتل نیز می‌توان گفت که یک انتخاب عالی برای سفر‌های خانوادگی است. زیرا تمامی اتاق‌ها در متراژ‌های بالا سخته شده‌اند. بعلاوه در تمامی اتاق‌ها فضای نشیمن، برای شب نشینی‌های شبانه شما قرار گرفته است.

 

اتاق‌های مجموعه ویو زیبایی از شهر ازمیر را در اختیار شما قرار می‌دهند. هر چه اتاق شما در طبقات بالایی باشد ویو زیبا تری را از شهر مشاهده خواهید کرد. دکوراسیون تمامی اتاق‌ها نیز دکوراسیون‌های لوکس و مدرن هستند. قیمت رزرو اتاق‌های مجموعه از شبی پنج میلیون تومان آغاز می‌شود. این قیمت بسته به تعداد افراد و امکانات اتاق بالا می‌رود.

هتل ویندهام گرند اوزدیلک

هتل ویندهام گرند اوزدیلک

این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر ازمیر است، که در خلیج این شهر قرار دارد. استاندارد‌های این هتل مطابق استاندارد های اروپایی تنظیم شده است. این هتل برای سفر‌های لوکس و سفر‌هایی که برای شما اهمیت خاصی دارد توصیه می‌شود. در این مجموعه امکانات رایگان زیادی برای مسافرین ارائه داده می‌شود. برای مثال شما با رزرو هر یک از اتاق‌های این هتل می‌توانید از استخر مجموعه بصورت رایگان استفاده کنید.

 

با سفر به ترکیه به شما توصیه می‌کنیم که حداقل یکبار حمام ترکی را تجربه کنید. جالب است بدانید که هتل، حمام ترکی را بصورت تخصصی بصورت رایگان برای شما ارائه می‌کند. در کنار این امکانات صبحانه نیز بصورت سلف سرویس در رستوردان مرکزی این مجموعه برای شما سرو می‌شود. در هتل امکانات دیگری مانند سالن بدنسازی، لاندری، فضای سبز، جکوزی، سونا، کرایه اتومبیل بدون راننده و صندوق امانات وجود دارد. اما در مورد اتاق‌های هتل می‌توان گفت که تمامی این اتاق‌ها اتاق‌هایی لوکس و لاکچری هستند. دکوراسیون اتاق‌ها همه بصورت مدرن انجام شده است.

 

کنار این امکانات اتاق‌ها برای راحتی بیشتر شما در متراژ‌های بالایی ساخته شده‌اند. ویو برخی از این اتاق‌ها بسمت دریای زیبای شهر ازمیر است. این ویو در طبقات بالایی نمای بسیار خیره کننده تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این اتاق‌ها امکاناتی مانند سیف‌باکس، روم سرویس 24 ساعته، بالکن، مینی بار، مبلمان لوکس و میز کار وجود دارد. برای رزرو اتاق‌های هتل شما باید حداقل شبی هشت میلیون تومان هزینه کنید. این قیمت بسته به تعداد مسافرین و امکانات اتاق بیشتر می‌شود. اگر شما به غذا‌های ترکی علاقه دارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما یک بار به رستوران این مجموعه سر بزنید. زیرا که بصورت تخصصی بر روی غذا‌های ترکی کار می‌کنند.

هتل ویلا لوانت

هتل ویلا لوانت

هتل ویلا لوانت از دیگر هتل‌های چهار ستاره شهر ازمیر است. اگر شما علاقه به هتل‌های طبقاتی ندارید، این هتل را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا فضای هتل بصورت یک امارت است که بازسازی شده است. بعلاوه در محوطه هتل یک باغ دنج و آرام قرار دارد. در این هتل شما می‌توانید آن حس زندگی قدیمی مردمان ترکیه را حس کنید. زیرا این هتل یک هتل تقریبا سنتی به حساب می‌آید.

 

در هتل ویلا لوانت امکانات رفاهی بینظیری در اختیار شما قرار می‌گیرد، که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. پارکینگ اختصاصی این هتل، امنیت ماشین شما را تامین می‌کند. لازم به ذکر است که استفاده از پارکینگ رایگان است و برای شما هزینه‌ای ندارد. بعلاوه در تمامی فضا‌های هتل اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما برای اطمینان از امنیت وسایل مهم سفرتان می‌توانید آن‌ها را در صندوق امانات هتل تحویل دهید.

 

همان طور که گفتیم این هتل طبقاتی نیست، پس اتاق‌های آن تمامی در متراژ‌هایی بالا هستد تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید. دکوراسیون اتاق‌ها بصورت ترکیبی از زندگی مدرنیته و سنتی طراحی شده است. ویوی بیشتر اتاق‌های هتل بسمت باغ زیبایی است که در محوطه هتل قرار دارد. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر روم سرویس 24 ساعته، سیف‌باکس، میز کار،چای ساز، مبلمان و تخت وجود دارد. این امکانات باعث شده تا این هتل از لحاظ سنتی بودن به یکی از بهترین هتل‌های ازمیر تبدیل شود. قیمت رزرو اتاق‌های هتل از شبی پنج میلیون و پانصد هزار تومان آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که خدمات رسانی به کودکان زیر چهار سال در این هتل رایگان است.

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.