2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
سریال رانت خوار کوچک چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال رانت خوار کوچک چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال رانت خوار کوچک در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت های از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود.

دوات آنلاین -

سریال رانت خوار کوچک مجموعه ای طنز است که شبکه آی فیلم تکرار آن را روانه آنتن می کند.
خلاصه داستان سریال رانت خوار کوچک 
داستان سریال رانت خوار کوچک از این قرار است که بعد از استعفای هیات مدیره تعاونی مسکن و تعیین تکلیف نشدن واگذاری ده قطعه زمین بعد از ده سال ریاست اداره به معاون جدید خود برای تقسیم ده قطعه زمین بین کارمندان اختیار تام می‌دهد اشترخانی که از طرف علمشیر صاحبخانه که از قضا پدر اسفندیار دامادش هم است، تحت فشار برای تخلیه خانه و تعیین روز عروسی قرار گرفته‌است تلاش خود را بیشتر می‌نماید تا بلکه نظر معاونت جدید رو برای گرفتن یک قطعه زمین جلب کند؛ البته این کار و تلاشهای که می‌کند باعث دردسرهای فراوانی هم برای خودش و اطرافیان می‌شود.

ساعت پخش و تکرار
سریال رانت‌ خوار کوچک به کارگردانی حسین سهیلی زاده از ۱۵ شهریور هر روز ساعت ۱۹ پخش می شود و در ساعت های ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد تکرار می شود.
تعداد قسمت های سریال رانت خوار کوچک
این سریال که اولین بار از شبکه پنج پخش شد در ۲۵ قسمت ساخته شده است.

بازیگران سریال رانت خوار کوچک 
زنده یادان سیروس گرجستانی و آتیلا پسیانی، محمدرضا هدایتی، فرهاد بشارتی، رضا فیاضی، رضا بنفشه خواه، سحر ولدبیگی و سیما تیرانداز از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.