2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
دانلود رایگان فیلم خارجی جدید؛ دوبله و زیرنویس فارسی

دانلود رایگان فیلم خارجی جدید؛ دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم های خارجی جدید را با دوبله یا زیرنویس فارسی می توانید از طریق لینک های این مطلب به طورت رایگان و قانونی دانلود کنید.

دوات آنلاین -اگر فیلم بین هستید و به فیلم های خارجی علاقه دارید لینک دانلود جدیدترین فیلم هایی که به صورت قانونی در شبکه نمایش خانگی و از طریق آپرا منتشر شده است با دوبله یا زیرنویس فارسی در ادامه آمده است.

فیلم «ددپول و ولورین»

دانلود فیلم «ددپول و ولورین»- 2024

وقتی ولورین و ددپول متوجه تهدید بزرگی که ممکن است کل دنیا را از بین ببرد می شوند، تصمیم می گیرند با کمک و همکاری یکدیگر این دشمن مشترک را از بین ببرند.

 

لینک دانلود رایگان فیلم «ددپول و ولورین» با دوبله فارسی

 

فیلم «مردم حریص»

فیلم «مردم حریص» -2024

زندگی در یک شهر کوچک و زیبا در جزیره به آرامش و سکوت خود مشغول‌بود تا اینکه وقوع یک قتل مرموز و کشف یک میلیون دلار، همه چیز را تغییر داد. آیا تصمیمات نادرست ساکنان، آرامش جامعه را به هم خواهد ریخت؟

 

دانلود فیلم مردم حریص با دوبله فارسی

 

فیلم «آشوبگران»

فیلم «آشوبگران» -2024

وقتی روری و کبی تصمیم می‌گیرند درآمدهای کثیف یک سیاستمدار فاسد را سرقت کنند، همه چیز به نظر ساده می‌رسد. اما وقتی سرقت به خوبی پیش نمی‌رود، آن‌ها در گردبادی از هرج و مرج گرفتار می‌شوند.

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم اکشن آشوبگران

 

فیلم «گرگ و میش جنگجویان»

فیلم «گرگ و میش جنگجویان» -2024

چان لوک کوون، جوانی سرکش، در دل یک شهر آشفته و محصور، سفری تحول آفرین را آغاز می کند. او در این ماجراجویی، با کشف نظمی پنهان در میان بی نظمی ها، به درک عمیق تری از زندگی دست می یابد و درس های ارزشمندی می آموزد که مسیر آینده او را دگرگون می سازد...

 

دانلود رایگان گرگ و میش جنگجویان با دوبله فارسی

 

فیلم ماموریت: کراس

دانلود رایگان فیلم ماموریت: کراس

فیلم ماموریت: صلیب محصول کره جنوبی در سال 2024 است که توسط لی میونگ هو کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این فیلم اکشن و کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان جولین کیم، هوانگ جونگ مین، کیم جو هون، یوم جونگ آه و جئون هائه جین را نام برد.

داستان این فیلم درباره مردی است که در گذشته مامور نیروهای ویژه بوده و حالا مردی خانه دار است، با همسر کارآگاه خود که از گذشته او بی اطلاع است درگیر ماموریتی خطرناک می شود.

 

دانلود رایگان ماموریت: کراس با دوبله فارسی

 

 

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.