2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
خلاصه داستان سریال گردن زنی + روزهای پخش، بازیگران و تعداد قسمت ها

خلاصه داستان سریال گردن زنی + روزهای پخش، بازیگران و تعداد قسمت ها

همه آنچه درباره سریال گردن زنی باید بدانید، از داستان و بازیگران تا زمان پخش وتعداد قسمت ها در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال گردن زنی، مجموعه ای معمایی و جنایی به کارگردانی سامان سالور است که از طریق پلتفرم فیلم نت پخش می شود و حضور کیسان دیباج و الیکا ناصری در آن باعث جلب توجه زیادی شده است.

 

خلاصه داستان سریال گردن زنی

داستان سریال گردن زنی درباره دختر و پسری جوان به نام های باران و نیما است در شب عروسی‌شان اتفاقی غیرمنتظره رخ می دهد و اوضاع با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ به هم می ریزد و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.

 

تعداد قسمت های سریال گردن زنی

تعداد قسمت های این سریال هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما به نظر می رسد گردن زنی در حدود 20 قسمت داشته باشد.

عکسی از سریال گردن زنی

زمان پخش سریال گردن زنی

اگر می خواهید سریال گردن زنی را از طریق نمایش خانگی دنبال کنید باید بدانید فیلم نت قسمت های جدید این مجموعه را هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح منتشر می کند.

 

بازیگران سریال گردن زنی

کیسان دیباج، الیکا ناصری، حسن معجونی، مهران غفوریان، سمیرا حسین پور، ترلان پروانه، رویا نونهالی، پژمان بازغی و ... در این سریال بازی کرده اند.

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.