2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
دانلود رایگان دوبله سریال ارباب حلقه‌ ها: حلقه‌ های قدرت + خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

دانلود رایگان دوبله سریال ارباب حلقه‌ ها: حلقه‌ های قدرت + خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

دوبله فارسی فصل 2 سریال ارباب حلقه ها با عنوان حلقه های قدرت را می توانید از طریق لینک های این مطلب به صورت قانونی و رایگان دانلود کنید.

دوات آنلاین -فصل 2 سریال اربا حلقه ها، حلقه های قدرت نام دارد و ، داستان دوران دوم سرزمین میانه را روایت می‌کند. این فصل از این مجموعه جذاب را که دوبله فارسی شده و از طریق پلتفرم آپرا به نمایش خانگی راه یافته است می توانید از طریق لینک های زیر به صورت قانونی و رایگان دانلود کنید.

 

خلاصه داستان فصل دوم سریال ارباب حلقه ها، حلقه های قدرت

داستان سریال ارباب حلقه ‌ها: حلقه ‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) مربوط به دوران دوم سرزمین میانه است که هزاران سال پیش از هابیت و ارباب حلقه‌های تالکین جریان دارد.

 

داستان ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت هزاران سال پیش از رخدادهای هابیت و ارباب حلقه‌ها جریان دارد و بر اساس تاریخ سرزمین میانه اثر مؤلف انگلیسی جی. آر. آر. تالکین ساخته شده است. داستان در زمان صلح آغاز می‌شود و تمام رویدادهای مهم عصر دوم سرزمین میانه را پوشش می‌دهد که شامل ساخت حلقه‌ های قدرت، ظهور ارباب تاریکی سائورون، سقوط پادشاهی جزیرهٔ نومنور، و آخرین اتحاد بین الف‌ها و انسان‌ها می‌شود. این رخدادها در داستان‌های اصلی تالکین بیش از هزاران سال اتفاق می‌افتد، اما در این مجموعه خلاصه شده است.

عکسی از سریال ارباب حلقه‌ ها: حلقه‌ های قدرت

دانلود فصل 2 ارباب حلقه ‌ها: حلقه ‌های قدرت

دانلود قسمت اول ارباب حلقه ‌ها: حلقه ‌های قدرت

 

دانلود قسمت  دوم فصل دوم ارباب حلقه ‌ها: حلقه ‌های قدرت

 

دانلود قسمت سوم فصل دوم ارباب حلقه ‌ها: حلقه ‌های قدرت

 

دانلود قسمت ۴ فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

 

دانلود قسمت 5 ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

 

 

عکسی از سریال ارباب حلقه‌ ها: حلقه‌ های قدرت

سریال ارباب حلقه ‌ها: حلقه ‌های قدرت چند قسمت است

سریال ارباب حلقه ‌ها: حلقه ‌های قدرت جذاب و پرکشش در 11 قسمت ساخته شده است. آمازون حقوق تلویزیونی ارباب حلقه‌ها را در نوامبر ۲۰۱۷ به دست آورد و ساخت چند فصل این مجموعه را عهده‌دار شد. سفارش فصل دوم در نوامبر ۲۰۱۹ داده شد و مراحل نگارش در خلال وقفه طولانی تولید فصل نخست که بر اثر دنیاگیری کووید-۱۹ بود، آغاز شد. آمازون در اوت ۲۰۲۱ اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری این مجموعه با آغاز فصل دوم از نیوزیلند به بریتانیا منتقل می‌شود. فیلمبرداری در اکتبر ۲۰۲۲ با کارگردانی شارلوت برندستروم، سانا همری و لوئیز هوپر آغاز شد. بسیاری از بازیگران بزرگ در سطح بین‌المللی از فصل نخست بازگشتند

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.