2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
افزودن ۳ ارز دیجیتال به صرافی ال بانک برای معامله گران

افزودن ۳ ارز دیجیتال به صرافی ال بانک برای معامله گران

صرافی ال بانک به تازگی ۳ ارز دیجیتال محبوب و تازه وارد را به نمادهای معاملاتی خود اضافه کرده است. این توکن‌ها که FIGHT ،‌FIGHTSOL و ECG نام دارند محبوبیت بالایی در بین تریدرهای ارز دیجیتال دارند و حجم معاملاتی نسبتا مطلوبی را به خود اختصاص داده اند.

به نقل از سایت تحلیل و بررسی کدام بروکر: صرافی ال بانک به تازگی ۳ ارز دیجیتال محبوب و تازه وارد را به نمادهای معاملاتی خود اضافه کرده است. این توکن‌ها که FIGHT ،‌FIGHTSOL و ECG نام دارند محبوبیت بالایی در بین تریدرهای ارز دیجیتال دارند و حجم معاملاتی نسبتا مطلوبی را به خود اختصاص داده اند.

 

توکن FIGHT (Fight to MAGA)، از حامیان ترامپ بوده است و شعار خود را از شعار رئیس جمهور وقت آمریکا یعنی دونالد ترامپ برداشته است. شعار این کریپتو کارنسی «مبارزه کنید» است.

یکی دیگر از توکن ها FIGHTSOL (FIGHT) است که شعار آن هم «برای دارایی‌های‌تان، برای زندگی‌تان، برای یک چیزی بجنگید». هدف این توکن کشیدن تریدرها به بازار کریپتو است و تشویق به هلد کردن کریپتو ها دارد.

 

آخرین توکن ECG (ECS GOLD) است که شعار خاصی ندارد ولی اعتبار نسبتا مناسبی دارد.

 

برای خرید و فروش این ارزهای دیجیتال فقط کافی است وارد صرافی ال بانک شوید و این نماد ها را جست و جو کنید تا بتوانید به قیمت روز این ارز ها را تهیه کنید.

 

صرافی ال بانک از صرافی های معتبر در بازار کریپتو است که هدف آن سرعت بالا در معامله و امنیت بی نظیر است.

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.