2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
لوفا (شرکت فولاد فام آسیا) تامین کننده تخصصی لوله مانیسمان

لوفا (شرکت فولاد فام آسیا) تامین کننده تخصصی لوله مانیسمان

شرکت فولاد فام آسیا (با نام تجاری لوفا) با بیش از سه دهه سابقه درخشان در زمینه تامین لوله مانیسمان (بدون درز)، به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تامین کنندگان این محصول در بازار ایران شناخته می شود. این مجموعه با اتکا به تجربه و تخصص مدیران و کارکنان خود، همواره در جهت ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان گام برداشته است.

 

زمینه فعالیت:

لوفا با تمرکز بر تامین نیاز صنایع مختلف به لوله های بدون درز و مقاطع فولادی با کیفیت بالا، طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد. این محصولات شامل:

 

  • لوله مانیسمان رده 20، 40 و 80 ایرانی و چینی در سایزهای مختلف
  • انواع مقاطع فولادی مانند تیرآهن، نبشی، ناودانی و ورق سیاه
  • انواع ورق های فولادی

 

مزایای خرید از لوفا:

  • قیمت مناسب و بدون واسطه: لوفا با خرید مستقیم از کارخانه های معتبر، لوله های مانیسمان را با قیمتی رقابتی به مشتریان خود عرضه می دارد.
  • کیفیت تضمین شده: تمامی محصولات لوفا دارای گواهینامه های فنی و ضمانت کتبی کیفیت هستند.
  • تنوع محصولات: لوفا با ارائه سبد کاملی از محصولات، قادر به پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان خود در صنایع گوناگون می باشد.
  • خدمات مشتریان: لوفا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش به مشتریان، همواره در کنار آنها خواهد بود.
  • ارسال مطمئن: لوفا محصولات خود را با استفاده از روش های مطمئن و استاندارد به سراسر کشور ارسال می نماید.

 

مشتریان لوفا:

لوفا با سابقه ی درخشان خود، مفتخر است که به عنوان تامین کننده لوله مانیسمان برای شرکت ها و کارخانه های دولتی و خصوصی برجسته از جمله وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز، شرکت مناطق نفت خیز جنوبی، شرکت نفت و گاز پارس جنوبی، شرکت توانیر، شرکت کالای نفت تهران، شرکت سازه گستر سایپا و ... همکاری نماید.

 

اطلاعات تماس:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات لوفا، می توانید از طریق سایت لوفا با این شرکت تماس بگیرید. آدرس سایت : https://lofapipe.com/

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.