2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
سریال بدل چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال بدل چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال بدل علی مشهدی دربار چیست، در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال بدل مجموعه ای طنز به کارگردانی علی مشهدی است که می توانید آن را از طریق شبکه سه دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال بدل

علی مسعودی درباره سریال بدل گفته: این سریال هم از موقعیت های کمدی و هم از کمدی کلامی برخوردار است. شخصیت ها در این سریال فانتزی نیستند. شخصیت هایی که در این سریال انتخاب کرده ام به گونه ای هستند که مردم با آنها همذات پنداری دارند و ما به ازای آنها را می بینند. پیش از این هم سال ها تلاش کرده ام که مردم با شخصیت های آثارم ارتباط بگیرند و کاراکترها و شخصیت ها را اطراف خود دیده باشند. قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال ۱۴۰۲ رخ می دهد و درباره خانواده عطاران است که نسل اندر نسل عطار هستند.  رضا عطاران که تحصیلات مرتبط با هوا و فضا در خارج از کشور دارد پس از پنج سال به ایران باز می گردد. نقش او را عرفان آصفی بازی می کند که سال گذشته در فیلم «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری نقش اصلی را داشت و اینجا هم نقش اصلی سریال را دارد.

 

این نویسنده و کارگردان درباره قصه بدل بیان کرد: طرح این قصه را حدود ۲۰ سال پیش نوشتم و کنار گذاشتم و بعد از سال ها فکر کردم الان وقت آن است که ساخته شود.

 

مسعودی درباره نام رضا عطاران و اینکه برای این قصه با خود عطاران گپ و گفتی داشته است یا خیر بیان کرد: به هر حال من سال هاست در مقام نویسنده کار می کنم و سال های اخیر هم کارگردانی کرده ام. عطاران هم از مدل کاری من خبر دارد و برایش سوال نبود که چرا سراغ اسم او رفته ام. اما من زنگ زدم و برای استفاده از نامش از او اجازه گرفتم.

عکسی از سریال بدل

تعداد قسمت های سریال بدل

درباره اینکه سریال بدل در قسمت ساخته شده، تاکنون خبر رسمی منتشر نشده اما به نظر می رسد این مجموعه طنز در 30 قسمت پخش شود.

 

ساعت پخش و تکرار

سریال بدل هر شب حدود ساعت 8 و نیم از شبکه سه پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 10 صبح و 15 و نیم بعدازظهر روانه آنتن می شود.

 

بازیگران سریال بدل

شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی در سریال بدل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.