2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
برای حل مشکلات ظرفشویی ال جی باید به کجا مراجعه کنم؟

برای حل مشکلات ظرفشویی ال جی باید به کجا مراجعه کنم؟

ماشین های ظرفشویی ال جی یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی هستند. امروز درباره حل مشکلات ظرفشویی ال جی صحبت می کنیم.

ماشین های ظرفشویی ال جی یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی هستند که هر فردی می تواند در منزل خود داشته باشد. این لوازم خانگی در وقت و زمان شما صرفه جویی کرده و از مصرف بی رویه آب پیشگیری می کنند. با این وجود این لوازم خانگی نیز مانند همه لوازم برقی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. به همین سبب آشنایی با ایرادات فنی رایج در این سیستم ها و روش های حل و برطرف کردن آن ها ضرورت دارد.

 

حل مشکلات ظرفشویی ال جی در نمایندگی های معتبر

برای حل مشکلات ماشین های ظرفشویی ال جی بی شک باید به نمایندگی های معتبر این کمپانی مراجعه کرده و در خصوص انجام فرایندهای تعمیراتی از آن ها کمک بخواهید. در صورتی که سرویس کاری این دستگاه ها را به تعمیرکاران بی تجربه و مراکز بی نام و نشان بسپارید، لوازم خانگی شما به خطر می افتند. برای رفع آسیب های این دستگاه هیچ گاه به صورت شخصی اقدام نکنید. قطعات و تجهیزات به کار رفته در این دستگاه بسیار تخصصی بوده و تعمیر آن ها نیازمند دانش و مهارت کافی است. در نمایندگی های معتبر این ایرادات فنی به صورت تخصصی بررسی شده و پس از عیب یابی در سیستم این دستگاه ها از بهترین قطعات برای جایگزینی در دستگاه استفاده می شود. به علاوه قابلیت هایی مانند گارانتی و پشتیبانی از خرید نیز در این مراکز مورد توجه قرار دارند.

 

پرتکرارترین مشکلات ظرفشویی ال جی

در راستای تعمیر تخصصی ظرفشویی ال جی در تبریز باید به برخی از رایج ترین ایرادات فنی آن ها دقت داشته باشید. در این لوازم خانگی از سیستم کدینگ برای مشخص کردن مشکلات موجود در دستگاه استفاده می شود. به این ترتیب با آسیب رسیدن به هر یک از قسمت های دستگاه، کاربران یک کد مشخص را دریافت می کنند. برخی از این موارد را در زیر مشاهده می کنید:

 

  1. خطای بخش PF مربوط به ایرادات سیستم برقی در قسمت های مختلف ظرفشویی
  2. خطای HE مربوط به ایرادات گرمایشی در ماشین ظرفشویی
  3. خطای CL نشان دهنده قفل کودک در دستگاه یا مشکلات مربوط به آن

 

این آسیب ها مربوط به بخش های فنی لوازم خانگی ال جی هستند. اما در برخی موارد مشکل در روند استفاده و عملکرد دستگاه خواهد بود. این قبیل ایرادات را در ادامه بررسی می کنیم.

 

علت تمیز نشدن ظروف در ظرفشویی ال جی

در نمایندگی های معتبر برای تعمیر و نگهداری از ماشین های ظرفشویی ال جی عملکرد دستگاه را نیز بررسی می کنند. در برخی موارد مشکلات مربوط به تمیز نشدن ظروف و لکه شدن ظرف ها، توجه مصرف کننده را جلب کرده و برای این منظور به تعمیرکاران مراجعه می کنند. برای رفع این مشکلات باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

 

  1. در بخش اول باید سیستم جلا دهنده در دستگاه ظرفشویی خود را بررسی کنید. در مخزن این دستگاه ها برای بهبود فرایند شست و شو باید حتما جلا دهنده وجود داشته باشد.
  2. در بخش بعدی باید به روش استفاده از ماشین ظرفشویی دقت داشته باشید. در برخی موارد ظروف پس از چند ساعت استفاده شسته می شوند. در چنین وضعیتی پیش از شست و شوی اصولی باید از گزینه PREWASH استفاده کرده و سپس یکی از برنامه ها را انتخاب کنید. به این ترتیب هیچ لکه ای بر روی ظرف ها باقی نمی ماند.
  3. استفاده از مایع های ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد نیز در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مواد شوینده مورد استفاده شما باید با خاصیت جلادهندگی قوی تولید شده باشند.
  4.  چیدمان نامناسب مصرف کننده درون دستگاه نیز سبب ایجاد چنین مشکلاتی خواهد شد.

برای حل مشکلات ظرفشویی ال جی باید به کجا مراجعه کنم؟

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات در سیستم فنی ماشین ظرفشویی ال جی، خشک نشدن ظرف ها در فرایند شست و شو است. این مشکل می تواند برای مصرف کنندگان بسیار دردسرساز باشد. برای حل این مشکلات باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

 

  1. دو برنامه Quick و Prewash در سیستم ظرفشویی های ال جی فرایند خشک کردن را در مراحل شست و شو ندارند. پس دستگاه را روی این حالت ها تنظیم نکنید.
  2. در برخی دستگاه ها در فرایند شست وشو گزینه error بر روی دستگاه نمایان می شود. در صورت مواجهه با این مشکلات ابتدا باید ارور دستگاه را بررسی کنید.
  3. در صورتی که ظروف گود خود را در دستگاه قرار می دهید به چینش اصولی آن ها دقت داشته باشید. این ظروف باید به صورت مایل در ماشین قرار بگیرند.

 

ایجاد بوی بد در ظرفشویی ال جی

در نمایندگی معتبر ال جی به مشکلات بوی بد در این دستگاه نیز رسیدگی می شود. شما می توانید برای حل کلیه این آسیب ها به نمایندگی های معتبر این لوازم خانگی مراجعه کرده و با نازل ترین قیمت ها این آسیب ها را از بین ببرید. برای رفع این مشکلات برخی راهکارهای خانگی پیشنهاد می شوند. شما می توانید در این زمینه از قرص های بوگیر استفاده کنید. همچنین استفاده از ترکیب آب و سرکه سفید و استفاده از برخی برنامه های شست و شوی ساده در دستگاه سبب از بین رفتن این بوی بد خواهد شد.

 

نه به تعمیرکاران غیر حرفه ای!

هر یک از مشکلات و آسیب های نام برده شده زیر نظر تعمیرکاران زبده و باتجربه در سریع ترین زمان ممکن برطرف می شوند. به همین خاطر برای حل هر یک از مشکلات ظرفشویی ال جی باید به تعمیرکاران مجاز و نمایندگی های حرفه ای مراجعه کنید. این تعمیرکاران از قطعات استاندارد و اورجینال برای جایگذاری در سیستم دستگاه شما استفاده می کنند. اغلب آن ها دوره های آموزشی مربوط به تعمیر و نگهداری از این دستگاه ها را گذرانده اند و با ماهرانه ترین روش ها آسیب های وارده را از بین می برند.

 

در صورتی که در این مراکز معتبر با کوچکترین مشکلی در روند تعمیر دستگاه های خود رو به رو شوید، امکان پیگیری شکایات در مراکز مربوطه وجود خواهد داشت و هزینه های شما برای تعمیرات به هدر نمی رود. در این مراکز نرخ ها و هزینه های به صرفه ای برای تعمیر این دستگاه ها مشخص می شود.

برای حل مشکلات ظرفشویی ال جی باید به کجا مراجعه کنم؟

جمع بندی

برای استفاده از خدمات تعمیر درست و حرفه ای ظرفشویی ال جی اولین گام انتخاب یک مرکز نمایندگی معتبر و تعمیرکاران حرفه ای است. به همین خاطر در این زمینه باید حتما به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و از آن ها کمک بخواهید. در این بخش به برخی از آسیب های رایج در این دستگاه ها و روش های ساده رفع آن ها اشاره کردیم. برای انجام تعمیرات تخصصی تر حتما باید به تعمیرکاران باتجربه این لوازم خانگی مراجعه کنید.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.