2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
زندگی مشترک عروس و داماد اینترنتی فقط 12 روز دوام داشت

زندگی مشترک عروس و داماد اینترنتی فقط 12 روز دوام داشت

زنی که به صورت اینترنتی ازدواج کرده بود بعد از 12 روز زندگی مشترک به خاطر کتک های شوهرش از او شکایت کرد.

دوات آنلاین -هنوز یک ماه بیشتر از ازدواجمان نگذشته بود که داماد ساکن هلند به ایران آمد و به بهانه‌های مختلف مرا زیر مشت و لگد گرفت، حالا هم ادعا می‌کند پول و اموالش را سرقت کرده ام در حالی که هنوز پلمب فرودگاه از چمدانش باز نشده است و...

 

روزنامه خراسان نوشت، زن ۵۴ ساله ای که به اتهام تهمت و افترا از همسرش شکایت کرده بود، با بیان این که فقط ۱۲ روز با او زندگی کرده ام، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی مشهد گفت: اهل کشور افغانستان هستم اما از چند سال قبل به همراه خانواده‌ام و به طور غیرقانونی به مشهد مهاجرت کردیم. شوهرمعتادم که از ۱۵ سالگی با او ازدواج کرده بودم در ایران هم به رفتارهای خشن و آزار و اذیت‌هایش ادامه می‌داد چرا که مردی بد اخلاق بود واز زمانی هم که به مواد مخدر صنعتی آلوده شد دیگر نمی‌توانست پرخاشگری‌هایش را کنترل کند اما من که 3فرزند دختر داشتم، ناچار به سکوت‌ بودم و با او به زندگی مشترک ادامه می‌دادم تا این که به جرم حمل مواد مخدر تحت تعقیب قرار گرفت وبه افغانستان گریخت .من هم از این فرصت استفاده کردم و به صورت غیابی از او طلاق گرفتم.

 

ازدواج تصویری

از آن روز به بعد با کارگری در خانه‌های مردم هزینه‌های زندگی و تحصیل دخترانم را تامین می‌کردم و آن ها را به دانشگاه فرستادم ولی هنوز هیچ کدام از دخترانم ازدواج نکرده‌اند. خلاصه حدود یک ماه قبل بود که یکی از اقوام دورم پیشنهاد داد تا با مرد ۶۰ ساله‌ای ازدواج کنم که اهل افغانستان و ساکن کشور هلند است. اوگفت: «رحمان» اوضاع مالی خوبی دارد و فرزندانش ازدواج کرده اند. او یک زندگی رویایی را برایم به تصویر کشید که اگر با «رحمان» ازدواج کنم دخترانم نیز دریکی ازکشورهای اروپایی ادامه تحصیل می‌دهند و دارای یک زندگی باورناپذیر خواهند شد!این گونه بود که من رضایت دادم و با دخترانم به گفت وگو نشستم.

 

اگرچه آن ها ابتدا راضی به ازدواج من نبودند اما خیلی زود نظرشان تغییرکرد و مرا تشویق به ازدواج با «رحمان» کردند.من هم چند روز از طریق اینترنت و به صورت تصویری با او صحبت کردم و پاسخ مثبت به خواستگاری اش دادم.

 

کتک های شوهر

بالاخره با وساطت شوهرخواهر«رحمان »به صورت تصویری و فیلم با هم ازدواج کردیم تا این که او ۱۲ روز قبل به ایران آمد ولی من در همان برخورد اول احساس کردم که او تعادل روحی و روانی ندارد چرا که یکسره حرف می‌زد و جملات بی‌ربط می‌گفت.

 

با وجود این که هنوز چند ساعت بیشتر از حضورش در منزلم نگذشته بود، به یک بهانه واهی مرا زیرمشت و لگد گرفت و به شدت کتک زد، به گونه‌ای که در طول ۱۲ روز گذشته بارها کتک خوردم و توهین شنیدم. چند بار هم به پلیس ۱۱۰ زنگ زدم که او حتی با نیروهای انتظامی هم درگیرشد. اکنون نیز به من تهمت سرقت می زند ومدعی است که پول  و اموالش را از درون چمدان مسافرتی دزدیده ام در حالی که چمدان را هنوز باز نکرده است و مهر پلمب فرودگاهی روی چمدان قرار دارد. به همین دلیل به کلانتری آمدم تا ...

 

با توجه به اهمیت موضوع، بررسی ویژه این پرونده با صدوردستوری ازسوی سرهنگ قاسم همت آبادی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد) در دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی آغاز شد.

 ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.