2024/10/23
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ آبان
پیشنهادات ما
چسب نواری با طرح دلخواه

چسب نواری با طرح دلخواه

اگر به دنبال چسب نواری با طرح دلخواه هستید، تهران چسب میتواند ، چاپ چسب نواری را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما انجام می دهد.

اگر به دنبال چسب نواری با طرح دلخواه هستید، تهران چسب میتواند ، چاپ چسب نواری را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما انجام می دهد.

 

چسب همواره یکی از پرمصرف ترین اقلام برای شرکت های خدماتی و مورد استفاده در بسته بندی و پلمپ کالاها می باشد. چاپ لوگو و یا برند بروی چسب می تواند نشانی از اعتبار محصول و یا خدمات ارائه شده توسط شما باشد. یکی از رایج‌ترین انواع چسب‌هایی که کاربرد زیادی هم در بسته بندی کارتن‌ها دارد، چسب 5 سانتی است. چسب‌های دیگری هم مانند چسب 2.5 سانتی یا چسب‌های مایع کاربردهای خاص خودشان را دارند.  چاپ چسب می‌تواند به صورت ساده یا همراه با لوگو باشد. از نظر میزان قدرت، چسب‌ها در انواع مختلف چسب دائمی و انعطاف‌پذیر تولید می‌شوند.

 

برای چاپ کردن چسب از نوع رولی ابتدا طرح مورد نظر را با کمک نرم افزارهای رایانه‌ای کشیده و بعد روی کاغذ مخصوص چاپ می‌شود. برای اینکه چسب در برابر عواملی مانند اشعه خورشید و آب مقاوم باشد، آن را لمینت می‌کنند. برای طرح روی چسب می‌توانید رنگ زمینه را شفاف یا رنگی انتخاب کنید. ممکن است که در هنگام شنیدن عبارت چاپ چسب تنها به جنبه تبلیغاتی آن فکر کنید.

 

چاپ چسب کاربردهای متعددی دارد. استفاده از چسب برای بسته بندی کارتن‌ها تنها یک مورد از کاربردهای آن است. ساخت برچسب‌های هشدار دهنده، برچسب‌های مربوط به قیمت محصولات، تمبرها و غیره همگی از کاربردهای دیگر چاپ کردن چسب است

چسب نواری با طرح دلخواه

چاپ روی چسب نواری

چسب نواری چاپ دار چسبی پرکاربرد برای معرفی و تبلیغ کسب ‌وکار با استفاده از لوگو، اطلاعات تماس و … آن شرکت یا کمپانی است. از مزیت این چسب‌ها این است که می‌توانید در سایز، رنگ و عرض‌های متفاوت سفارش داد تا طبق درخواست شما تولید شود. قدرت و سرعت چسبندگی این چسب بسیار بالا است. در جهت بسته‌بندی کارتن و جعبه‌ها برای پست کردن و … کاربرد دارد.

 

بر روی چسب نواری چاپ دار اطلاعات، آرم و لوگوی شرکت و محصولات چاپ می‌شود و ابزاری است که به مشتری اطمینان می‌دهد کالای خریداری‌شده معتبر است. یکی از پربازده‌ترین روش‌ها برای بالابردن سطح کیفیت بسته‌بندی و پلمپ کردن کارتن‌ها استفاده از نوارچسب‌های چاپ دار است.

 

چسب نواری در رنگ‌های مختلف با اندازه‌ها و لوگوهای مختلف قابل سفارش است که برای بسته‌بندی کارتن محصولات، بسته‌بندی جعبه هدیه نیز کاربرد دارد که نشان‌دهنده اختصاصی بودن آن محصول در بازار است و از این روش علاوه بر تبلیغات شرکت در بین مردم، روش خوبی برای کسب اطمینان آن‌ها است.

 

چسب‌های نواری از استحکام بالایی برخوردار است قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد. در برابر کشش و پارگی نیز مقاوم است. حجم رول چسب‌های نواری بسیار زیاد است و به‌راحتی نیازتان را برآورده می‌کند. علاوه بر آن چسب های نواری چاپ دار می‌تواند چسب‌های طرح‌های فانتزی باشد که مورداستفاده کودکان و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. از کاربردهای دیگر چسب‌های چاپ دار، چاپ علامت خطر است که معمولاً در جاده‌ها و مکان‌هایی که تصادفی رخ‌داده است استفاده می‌شود. درواقع می‌توان گفت کاربرد چسب‌های چاپ دار به نوع چاپی که بر روی آن است بستگی دارد.

 

نکات مهم در چاپ چسب

برای چاپ کردن چسب در وهله اول باید هدف استفاده خود را مشخص کنید و بدانید که دقیقا برای چه چیزی می‌خواهید از چسب استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید بعد از چسب زدن بسته‌بندی را باز کنید یا می‌خواهید برای پوشش دادن و جلوگیری از نفوذ عواملی مانند هوا یا آب در جای خاصی استفاده کنید؟ به عبارت دیگر می‌خواهید به صورت دائمی یا موقتی از چسب استفاده کنید؟

 

نکته مهم دیگر قبل از چاپ چسب این است که می‌خواهید چسب گرم یا سرد استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید چسب روکش سیلیکونی داشته باشد؟ یا اینکه بر پایه آب باشد؟ هر یک از انواع چسب‌ها برای مصارف مختلف استفاده می‌شوند. بنابراین با توجه به نیاز باید چسب را چاپ کرد. با اینکه برخی از چسب‌ها برای استفاده دائمی چاپ می‌شوند اما با قرار گرفتن در معرض عوامی مانند نور، حرارت و رطوبت قدرت آن‌ها کم می‌شود.

 

پس باید قبل از هر چیزی هدف را تحلیل کرد. برای مثال دستگاه چمن‌زنی همیشه در معرض عوامل مختلف مانند آب باران، سرمای زمستان یا موج باد قرار می‌گیرد. در این حالت باید چسب ویژگی‌های لازم را داشته باشد

 

تا مدت زیادی (مثلا 10 سال) بتواند مقاومت کند. برای مواردی مانند بسته‌بندی مواد غذایی یا لوازم الکترونیکی نیازی نیست که چسب قدرت زیادی داشته باشد. زیرا در نهایت کاربر می‌خواهد چسب را بردارد.

 

چاپ چسب باید با توجه به هدف انجام شود. در برخی از موارد نیاز است که چسب در برابر عوامل خارجی مانند آب، رطوب و نور قدرت و مقاومت کافی داشته باشد. برخی از چسب‌‎ها نیازی به داشتن قدرت زیاد ندارند و لازم است که انعطاف‌پذیر باشند. چسب‌هایی که برای لوازم الکترونیکی و خانگی یا بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌شوند از این نوع هستند

 

چاپ لوگو روی چسب نواری

چاپ لوگو روی چسب نواری یکی از جدید ترین و موثرترین راه های تبلیغات برای کسب و کار شما میباشد با کمترین هزینه چسب با لوگو , نام و تماس شما روی چسب قرار میگیرد و در بسته بندی ها در دید مشتریان قرار میگیرد.چاپ لوگو بر روی نوار چسب بدین صورت است که لوگوی مورد نظر شما از قسمت چسب دار چاپ می خورد.

 

امروزه تولید کنندگان زیادی درصدد تولید چاپ لوگو روی نوار چسب هستند این محصول دارای انواع مختلفی میباشد شما با چاپ نوار چسب میتوانید محصولات تولیدی خود را با نام برند تجاری خود تبلیغ کنید . این کار جهت بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد وجنبه تبلیغاتی برای کسب و کار شما دارد و فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

 

چاپ لوگو روی چسب نواری می تواند پلمپ محصولات شما را در بازار مصرفی اختصاصی نماید.امروزه اکثر افراد در زمینه شغلی خود اقدام به تبلیغ محصولات خود می نمایند که می توان گفت تاثیر بسزایی در شناخته شدن تمامی محصولات تولیدی شما در بین رقبایتان و بازار مصرفی دارد.نوار چسب چاپی به زبان لاتین printed adhesive  نوعی ارزش دهی به محصول تلقی می گردد.

 

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.