2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس از ورود و ثبت نام تا معاملات فارکس bingx

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس از ورود و ثبت نام تا معاملات فارکس bingx

شاید اسم صرافی bingx را شنیده باشید.پس از آنکه همهٔ صرافی‌های مطرح دنیا از ارائه خدمات به ایرانیان منع شدند، پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر که ایرانیان برای دریافت خدمات به آن مراجعه کنند بسیار سخت شد.

شاید اسم صرافی bingx را شنیده باشید.پس از آنکه همهٔ صرافی‌های مطرح دنیا از ارائه خدمات به ایرانیان منع شدند، پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر که ایرانیان برای دریافت خدمات به آن مراجعه کنند بسیار سخت شد.

 

از این رو عده‌ای از افراد، به صرافی‌های ایرانی روی آوردند. اما برخی دیگر هنوز هم استفاده از صرافی‌های خارجی را ترجیح می‌دانند. در همین برههٔ زمانی، رفته‌رفته صرافی‌های کوچک جان گرفتند و با ارائه خدمات به ایرانیان، تعداد کاربران خود را به‌طرز چشم‌گیری افزایش دادند. محدودیت‌های اعمال‌شده به کاربران ایرانی سبب شده بود تا افراد بیش از آن‌که به ویژگی‌های صرافی توجه داشته باشند، تنها عدم نیاز به احراز هویت را مدنظر قرار دهند. درنتیجهٔ این دیدگاه، بسیاری از افراد دارایی خود را با ریسک بسیار زیادی مواجه کردند. این ماجرا تا جایی ادامه داشت که صرافی‌های قابل‌قبولی چون بینگ ایکس روی کار آمدند. بینگ ایکس با جلب نظرات در سطح جهانی اثبات کرد که می‌تواند انتخاب خوبی برای ثبت‌نام و آغاز معاملات باشد. در این مقاله به صرافی بینگ ایکس، اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx و نحوهٔ ورود به آن خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با صرافی بینگ ایکس و تاریخچهٔ آن

پیش از آن‌که اپلیکیشن bingx را وارد بحث کنیم، بهتر است اطلاعاتی دربارهٔ صرافی معتبر بینگ ایکس و تاریخچهٔ آن به شما منتقل کنیم. این موضوع کمک خواهد کرد که دید شفاف‌تری نسبت‌به صرافی داشته باشید. bingx درحقیقت یک صرافی بین‌المللی است که فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد. دفتر مرکزی این صرافی در کشور سنگاپور قرار دارد و طی 5 سال فعالیت در حوزهٔ معاملات، توانسته است جایگاه مطلوبی را در دنیا به‌دست آورد. مزایای متعدد بینگ ایکس سبب شده‌است تا توجهٔ بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا به این صرافی جلب شود. اگرچه بیشتر کاربران آن از قارهٔ آسیا هستند. طبق آخرین آمار، 5 میلیون نفر در صرافی bingx به انجام معاملات مشغول‌اند.

 

بینگ ایکس خدمات خود را که فراتر از حوزهٔ ارزهای دیجیتال است، به بیش از 100 کشور دنیا ارائه می‌کند. در حال حاضر بیش از 500 ارز دیجیتال در صرافی bingx در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌توانند در شرایطی ایده‌آل، به ترید و مبادلهٔ آن‌ها بپردازند. در ادامه مزایای این پلتفرم و اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx به‌طور کامل شرح داده می‌شوند.

 

آیا ورود به bingx به ایرانیان توصیه می‌شود؟

مهم‌ترین سوالی که با آن مواجه هستیم، این است که آیا ورود به صرافی bingx بینگ ایکس برای کاربران ایرانی ایدهٔ خوبی است یا نه؟ باید گفت صرافی بینگ اکس صراحتاً اعلام کرده‌است که مشکلی با ایرانیان ندارد و خدمات خود را بدون هیچ‌گونه کم‌وکاست به آن‌ها نیز ارائه می‌کند. با این حال اصل این موضوع به دلیل اجباری نبودن احراز هویت است. در صرافی BINGX مجبور به گذراندن مراحل احراز هویت نیستید، به همین خاطر مشکلی هم به وجود نخواهد آمد. با این حال در صورتی که احراز هویت در این سیستم اجباری شود، باید دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. در حال حاضر بینگ ایکس یکی از امن‌ترین صرافی‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی است.

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس از ورود و ثبت نام تا معاملات فارکس

مزایای صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی

بینگ ایکس از آن دست صرافی‌ها نیست که تنها با توجه به ارائه خدمات به کاربران ایرانی آن را انتخاب کنید. با نگاهی به مزایای متعدد این صرافی، خواهید دید که واقعاً در ارائه خدمات می‌تواند همپای بزرگ‌ترین صرافی‌های دنیا پیش برود. طبق آخرین ارزیابی صرافی بینگ ایکس، رتبهٔ 37 را در میان صرافی‌های ارز دیجیتال به‌دست آورد که نتیجهٔ مطلوبی است و نشان از ارائه خدمات باکیفیت توسط این مجموعه دارد. چند مورد از مهم‌ترین مزایای صرافی بینگ ایکس و آموزش صرافی bingx در ادامه قید شده‌اند:

 

عدم نیاز به احراز هویت

مهم‌ترین ویژگی مدنظر ما برای آن‌که یک صرافی بین‌المللی را انتخاب کنیم، عدم نیاز به احراز هویت است. صرافی بینگ ایکس احراز هویت اجباری ندارد و بنابراین می‌توانید به‌راحتی فعالیت خود را در این صرافی آغاز کنید. به عبارت دیگر، پس از ثبت‌نام در صرافی، برای آن‌که بتوانید معاملاتی را شکل دهید، نیازی به ارائه مدارک شناسایی و مواردی از این دست نیست. همین مسئله نقش پررنگی در محبوبیت بیگ ایکس در ایران داشته است.

 

نقدینگی بالا

نقدینگی بالا از دیگر ویژگی‌های این صرافی است که به‌عنوان یک مزیت مهم در نظر گرفته می‌شود. با توجه به 5 میلیون کاربر فعال در این صرافی، امکان تبدیل ارزها به یکدیگر در بینگ ایکس در کوتاه‌ترین زمان وجود دارد. آن دسته از افراد که قصد خریدوفروش حجم زیادی از ارزها را دارند، می‌توانند بدون نگرانی از بابت liquidity، اقدام به انجام معاملات کنند.

 

ابزارهای معاملاتی پیشرفته

برای آن‌که بتوانید معاملات حرفه‌ای و سودآوری را شکل دهید، لازم است از ابزارهای مختلف برای تحلیل وضعیت کمک بگیرید. صرافی بینگ ایکس و اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx ابزارهای تریدینگ پیشرفته را ارائه می‌کنند که شامل نمودارها و داده‌های آماری به‌روز است. به این ترتیب می‌توانید با شناسایی روندها، بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

 

امنیت مطلوب

امنیت صرافی بینگ ایکس در سطح مطلوبی حفظ شده‌است و به‌واسطهٔ گزینه‌های امنیتی متعدد نیز دائماً اپدیت می‌شود. یک تیم متخصص به‌صورت دائمی بر تأمین امنیت BINGX کار می‌کنند تا بالاترین کیفیت به کاربران ارائه شود. شایان ذکر است که ذخیره‌سازی در این صرافی به‌صورت سرد انجام می‌شود.

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس از ورود و ثبت نام تا معاملات فارکس

کارمزد پایین

کارمزد انجام معاملات در صرافی بینگ ایکس پایین است و هم‌سطح با بهترین صرافی‌ها در نظر گرفته شده‌است. از آنجا که میزان کارمزد یکی از المان‌های مهم در انتخاب صرافی است، باید گفت بینگ ایکس یکی از کمترین کارمزدها را دارد که به‌طور میانگین برابر با 0.04 درصد است.

 

گزینه‌های پرداخت چندگانه

برای پرداخت ارز فیات در صرافی و خرید ارز دیجیتال، گزینه‌های مختلفی وجود دارند که بسته به موقعیت می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. ویزا کارت و مسترکارت می‌توانند برای پرداخت در بینگ ایکس مورد استفاده قرار گیرند. همچنین می‌توانید کار را با تبادل رمزارزها و پرداخت ارز دیجیتال شروع کنید.

 

پشتیبانی از طیف گسترده ارزهای دیجیتال

همان‌طور که گفته شد، نزدیک به 500 ارز دیجیتال در بینگ ایکس در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند که به‌راحتی می‌توانند به مبادلهٔ آن‌ها بپردازند. از محبوب‌ترین ارزها مانند بیت کوین و اتریوم گرفته تا آلت کوین‌های کمتر شناخته‌شده و میم کوین‌ها را می‌توانید از طریق اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx خریدوفروش کنید.

 

اپلیکیشن کاربردی بینگ ایکس

پلتفرم بینگ ایکس در کنار تمام خدماتی که به کاربران خود ارائه می‌کند، یک اپلیکشین کاربردی نیز برای دسترسی راحت‌تر به خدمات تهیه کرده که می‌توانید به‌راحتی آن را دانلود کنید. وب‌سایت رسمی بینگ ایکس بدون نیاز به فیلترشکن در دسترس ایرانیان قرار گرفته و پیرو آن، اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx نیز در پلتفرم‌های رایج در دسترس است. در هر دو نسخهٔ اندروید و ios می‌توانید این اپلیکیشن کاربردی را داشته باشید و به سبب پشتیبانی از زبان فارسی، به‌راحتی از آن استفاده کنید. دانلود صرافی bingx هم کار راحتی است و در سایت بینگ ایکس فارسی توضیحات کامل و آموزش کامل آن داده شده است.

 

نکتهٔ مهمی دربارهٔ بینگ ایکس وجود دارد و آن هم قابلیت انجام خدمات فارکس در این مجموعه است. پلتفرم بینگ ایکس علاوه‌بر آن‌که یک صرافی ارز دیجیتال برای انجام معاملات رمزارز است، یک کارگزاری برای معاملات فارکس نیز به حساب می‌آید. بنابراین با ثبت‌نام در این پلتفرم، در آن واحد به چند بازار معاملاتی دسترسی خواهید داشت. در ادامه آموزش صرافی bingx و آموزش معاملات فارکس در بینگ ایکس را نیز خواهیم داشت.

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس از ورود و ثبت نام تا معاملات فارکس

چگونه در صرافی بینگ ایکس bingx ثبت‌نام کنیم؟

ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس بسیار آسان است و تنها در چند دقیقه انجام می‌شود. کافیست مراحلی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را یک‌به‌یک انجام دهید تا حساب شما در صرافی بینگ ایکس آمادهٔ استفاده شود. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، وب‌سایت و اپلیکیشن بینگ ایکس بدون نیاز به فیلترشکن در دسترس شماست. به مراحلی که گفته می‌شود توجه کنید:

 

  • وارد وب‌سایت رسمی صرافی بینگ ایکس شوید.
  • از طریق نوار بالای صفحهٔ سایت، می‌توانید زبان را به فارسی تغییر دهید.
  • در صفحهٔ اصلی سایت، گزینهٔ register را پیدا کنید.
  • با وارد کردن ایمیل و رمز عبور، ثبت‌نام را ادامه دهید. رمز عبور باید شامل اعداد و حروف باشد. اگر در زمان ثبت نام صرافی بینگ ایکس کد K9UR38 را وارد کنید، از تخفیف دائمی این صرافی در پرداخت کارمزد معاملات بهره‌مند خواهید شد.
  • صرافی کدی را به آدرس ایمیل شما می‌فرستد تا آن را تایید کنید.
  • برای تکمیل فرایند ثبت‌نام، لازم است پازل را کامل کرده و کد را وارد کنید.

 

به همین سادگی ثبت‌نام شما در پلتفرم بینگ ایکس انجام می‌شود؛ درست مثل ورود به یک شبکهٔ اجتماعی. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، می‌توانید انجام معاملات در حوزهٔ ارزهای دیجیتال و یا فارکس را آغاز کنید.

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس از ورود و ثبت نام تا معاملات فارکس

نحوهٔ انجام معاملات فارکس در اپلیکیشن bingx

فارکس به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار معاملاتی در دنیا، همواره جایگاه ویژه‌ای در میان معامله‌گران دارد. ارزهای دیجیتال کمتر از دو دهه است که به دنیای معاملات وارد شده و عملکرد مطلوبی نیز از خود نشان داده‌اند، اما فارکس سابقه‌ای طولانی دارد و به همین سبب، دیدگاه عموم نسبت‌به آن تثبیت شده‌است. فارکس در حقیقت مخففی برای عبارت Foreign Exchange است که به مبادلهٔ ارزهای فیات با یکدیگر اشاره دارد. مطابق آنچه که از بازارهای دیجیتال در ذهن داریم، در فارکس نیز افراد اقدام به خرید و ذخیرهٔ ارزهای مختلف می‌کنند و با تصمیم‌های به جا، از تفاوت قیمت ارزها سود می‌برند. حال برای آن‌که بتوانید معاملات فارکس را انجام دهید، لازم است به یک کارگزاری مراجعه کنید. کارگزاری‌ها شرایط را برای مبادله ارزها و سهام فراهم می‌کنند. کارگزاری‌های مختلفی در سرتاسر دنیا وجود دارند که خدماتی را در این حوزه ارائه می‌کنند، اما اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx نیز همزمان به‌عنوان یک کارگزاری موفق فعالیت می‌کند. اگر به فکر شروع فعالیت در بازار فارکس هستید، آموزش معاملات فارکس در بینگ ایکس می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

آموزش معاملات فارکس در بینگ ایکس

برای آن‌که کار خود را در بازار فارکس شروع کنید، لازم است ابتدا در این پلتفرم ثبت‌نام کنید. می‌توانید اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx را دانلود کرده و روند ثبت‌نام را دنبال کنید. پس از آن با طی کردن مراحلی که در ادامه بیان می‌کنیم، می‌توانید معاملات فارکس را انجام دهید:

 

  • با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که در ثبت‌نام وب‌سایت بینگ ایکس مشخص کردید، وارد سایت یا اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx شوید.
  • روی گزینهٔ Derivatives یا همان معاملات مشتقه کلیک کنید.
  • گزینه‌های «فیوچرز پریچوال» و «فیوچرز استاندارد» مقابلتان باز خواهند شد.
  • شما می‌بایست گزینهٔ فیوچرز استاندارد را انتخاب کنید.
  • به‌طور پیش‌فرض در این صفحه تبدیل تتر به بیت کوین مدنظر قرار گرفته‌است؛ روی آن کلیک کنید.
  • صفحه‌ای پیش‌ِروی شما باز می‌شود که جفت ارزهای معاملاتی در فارکس و ارز دیجیتال را به تفکیک نشان می‌دهد. می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای خریدوفروش انتخاب کنید.

 

به همین راحتی می‌توانید آموزش معاملات فارکس در بینگ ایکس را یاد گرفته و اقدام به انجام معاملات کنید. البته این مسئله قطعاً اطلاعات و مهارت بالایی را می‌طلبد و ما تنها به نحوهٔ ورود به اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx پرداختیم.

 

یادگیری صرافی بینگ ایکس به‌صورت جامع

اگر به اطلاعات بیشتری دربارهٔ این صرافی و نحوهٔ دسترسی به خدمات مختلف آن نیاز دارید، بهتر است به مرجع اصلی آموزش اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس یعنی وب‌سایت « بینگ ایکس فارسی» مراجعه کنید. به‌عنوان مثال، لازم است بدانید که صرافی بینگ ایکس به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم کپی‌تریدینگ شناخته می‌شود و شما می‌توانید با مدنظر قرار دادن یک تریدر حرفه‌ای، معاملات را برای خودتان کپی کنید. آموزش کاملی از این استراتژی‌ها در وب‌سایت بینگ ایکس فارسی bingxfarsi قرار داده شده‌است. هر اطلاعاتی که دربارهٔ آموزش صرافی بینگ ایکس به آن نیاز داشته باشید، در این وب‌سایت در دسترستان خواهد بود.

 

نتیجه‌گیری

درنهایت باید به یک نکتهٔ مهم اشاره کرد و آن هم ضرورت داشتن اطلاعات و مهارت کافی برای انجام معاملات است. اگرچه ورود به اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx و آموزش صرافی بینگ ایکس آسان است. اما قطعاً انجام معاملات نیازمند تجربه و دانشی است که با مطالعهٔ منابع معتبر به‌دست می‌آید. بنابراین بهتر است ابتدا صلاحیت خود را در این زمینه بالا ببرید تا مشکلی در حفاظت از دارایی‌تان ایجاد نشود. از سوی دیگر، به خاطر داشته باشید که ترید با «سرمایهٔ مازاد» یک اصل است. امیدواریم تجربهٔ تجارتی سودآور را در صرافی بینگ ایکس داشته باشید.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.