2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
آموزش صرافی بینگ ایکس از ثبت نام تا معامله در bingx

آموزش صرافی بینگ ایکس از ثبت نام تا معامله در bingx

بینگ ایکس bingx به عنوان یک صرافی خارجی ارز دیجیتال بدون محدودیت برای ایرانیان، اهمیت زیادی برای تریدهای ایرانی دارد. از این رو، آموزش ثبت نام بینگ ایکس و انجام معامله در آن، موضوع مهم پیرامون این صرافی است.

بینگ ایکس bingx به عنوان یک صرافی خارجی ارز دیجیتال بدون محدودیت برای ایرانیان، اهمیت زیادی برای تریدهای ایرانی دارد. از این رو، آموزش ثبتنام بینگ ایکس و انجام معامله در آن، موضوع مهم پیرامون این صرافی است. ما نیز در این مقاله با آموزش کامل صرافی bingX، از ثبت نام تا معامله، در کنار شما هستیم. پس از معرفی صرافی و آموزش کامل نحوه ثبت نام، آموزش احراز هویت bingx و نحوه انجام معاملات این صرافی را نیز توضیح داده‌ایم. لطفا تا خط‌های پایانی مطلب با ما همراه شوید.

 

معرفی صرافی بینگ ایکس bingx؛ یک دوست قابل اعتماد

صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌های متمرکز بین‌المللی است. این صرافی در سال 2018 تأسیس شد و به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال شناخته می‌شود. صرافی بینگ ایکس خدمات متنوعی از جمله معاملات رمزارزها، معاملات آپشن و مشتقات (Derivatives)، کپی تریدینگ و معاملات فارکس را در اختیار کاربران خود در بیش از 100 کشور دنیا قرار می‌دهد. این صرافی با پشتیبانی از حدود 260 ارز دیجیتال، امکان انجام معاملات متنوع را برای تریدرهای کریپتوکارنسی فراهم کرده است.

 

شعار صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس bingx خود را با شعار باز کردن قفل بازار در حال رشد ارزهای دیجیتال برای همه، معرفی می‌کند. به این صورت تمامی افراد فرصت انجام معاملات و سرمایه‌گذاری‌های سودآور را در بستری ساده، شفاف، جذاب و مطمئن به دست می‌آورند. وقتی که کاربر بینگ ایکس می‌شوید، به معامله‌گران حرفه‌ای و متخصص جهان متصل خواهید شد و امور مالی دیجیتال شما با سرعت و اطمینان بیش‌تری صورت می‌گیرد.

 

بنیان‌گذاران و مدیران بینگ ایکس

بینگ ایکس به‌عنوان مؤسسه خدمات مالی دیجیتال بین‌المللی فعالیت می‌کند و در کشورهای مختلفی از جمله آمریکای شمالی، هنگ کنگ، تایوان، کانادا و اتحادیه اروپا شعبه دارد. فعالیت این صرافی در سایر کشورهایی که در آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد نیز توسط نهادهای نظارتی موجود، تأیید شده است.

 

هرچند که اطلاعات چندان از بنیانگذاران صرافی بینگ ایکس در سایت این صرافی وجود ندارد؛ اما گفته می‌شود که این صرافی توسط افراد متخصص و پیش‌گام از شرکت‌های معتبر و برتری همچون موسسه مالی J.P.Morgan، شرکت‌های اینترنتی پیشگام از قبیل Alibaba، Tencent، Google و متخصصان با تجربه شرکت‌های خطرپذیر (VC) تأسیس و مدیریت می‌شود.

 

صرافی bingx برای کاربران ایرانی

در حال حاضر ثبت نام صرافی bingx برای ایرانیان بدون محدودیت انجام می‌شود و فعالیت ایرانیان در این صرافی محدودیت و ممنوعیتی ندارد. صرافی بینگ ایکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و این موضوع، از نگاه تریدر ایرانی یک امتیاز مثبت دیگر برای این صرافی است.

آموزش صرافی بینگ ایکس از ثبت نام تا معامله

آموزش ثبتنام بینگ ایکس

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس bingx و بهره‌مندی از امکانات و خدمات این صرافی، از طریق دو نسخه وب و اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند، امکان‌پذیر است. نرم‌افزار موبایلی این صرافی از سیستم‌های عامل IOS و Android پشتیبانی می‌کند.

 

جهت دانلود بینگ ایکس برای ایفون باید به وب‌سایت صرافی یا اپ استور بروید و همچنین دانلود صرافی bingx برای اندروید را می‌توانید از طریق گوگل پلی انجام دهید. در خصوص آموزش ثبتنام بینگ ایسک در نسخه وب این صرافی، مطلب زیر را آماده کردیم.

 

1- وارد وب‌سایت صرافی بینگ ایکس شوید.

2- گزینه Register را از بالای صفحه پیدا کرده و آن انتخاب کنید.

3- ایمیل خود را وارد کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. (جهت امنیت کلمه عبور را به صورت ترکیبی از حروف و اعداد انتخاب کنید)

4- سپس از طرف صرافی کدی به آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

5- در این محله باید پازل را تکمیل و سپس کد دریافت شده را وارد کادر مربوطه کنید. در این صورت ثبت نام شما تکمیل می‌شود.

 

توجه داشته باشید که اگر در زمان ثبت نام صرافی بینگ ایکس کد K9UR38 را وارد کنید، از تخفیف دائمی این صرافی در پرداخت کارمزد معاملات بهره‌مند خواهید شد.

آموزش صرافی بینگ ایکس از ثبت نام تا معامله

آموزش احراز هویت بینگ ایکس

همانطوری که اشاره کردیم، در حال حاضر، تریدرهای ایرانی برای ثبت نام صرافی بینگ ایکس، هیچ محدودیتی ندارند. به عبارتی صرافی bingx محدودیتی برای کاربران خود ایجاد نکرده است. این آزادی عمل تا جایی است که کاربران ایرانی اجازه احراز هویت در بینگ ایکس را نیز دارند.

 

ناگفته نماند که نسخه وب صرافی بینگ ایکس در ایران فیلتر است و تنها با فیلترشکن می‌توانید وارد این سایت شوید. در ادامه مطلب آموزش احراز هویت بینگ ایکس bingx را بیان کرده‌ایم. با این حال، اگر در ایران هستید، جهت پیشگیری از بروز مشکلات آتی، بهتر است ثبت نام صرافی بینگ ایکس بدون احراز هویت باشد.

 

1- وارد حساب کاربری خود در صرافی بینگ ایکس bingx شوید.

2- گزینه Verification را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

3- در صورتی که احراز هویت را با کارت ملی (ID Card) و پاسپورت انجام می‌دهید، سه گزینه (نام کشوری که زندگی می‌کنید، نام و نام خانوادگی، کد ملی) را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

4- در صورت احراز هویت با کارت ملی تصویر پشت و روی کارت ملی را در قسمت‌های مربوطه آپلود کنید. (در قسمت 1 تصویر روی کارت ملی و در قسمت 2 تصویر پشت کارت ملی را وارد کنید.)

5- در صورت احراز هویت با پاسپورت، تصویر پاسپورت و تصویر خودتان همراه با پاسپورت را در سایت آپلود کنید.

 

مراحل فوق مراحل آموزش احراز هویت bingx بودند. بدین ترتیب می‌بینیم که احراز هویت در این صرافی بسیار آسان است؛ اما هیچ تضمینی برای ثبات این وضعیت وجود ندارد؛ بنابراین بهتر است ثبت نام صرافی bingx بدون احراز انجام شود.

 

آموزش فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای

در ادامه آموزش احراز هویت بینگ ایکس، بهتر است احراز هویت دومرحله‌ای این صرافی را نیز بلد باشید. احراز هویت دو مرحله‌ای، یک ابزار امنیتی برای افزایش امنیت حساب‌های کاربری از طریق رمزهای پویاست. سرویس Authenticator امنیت حساب‌ کاربری شما را بالا می‌برد؛ بنابراین در صورت فعال‌‌سازی این سرویس، زمانی می‌توانید وارد حساب کاربری شوید که کد تأیید پویای تولید شده در تلفن همراه خود را وارد کرده باشید. در این امنیت بیشتری برای حساب و دارایی‌های خود فراهم خواهید کرد. مراحل تأیید دومرحله‌ای در صرافی بینگ ایکس bingx به شرح زیر است.

 

1- کلیک بر گزینه پروفایل و انتخاب گزینه Account & Security

2- سپس کلیک بر گزینه Link

3- نصب برنامه گوگل آتنتیکور روی گوشی

4- اسکن کد QR نمایش داده شده با Google Athenticator

5- اتصال به Google Athenticator

6- تکمیل مراحل فعال‌سازی تأیید دومرحله‌ای با وارد کردن کد 6 رقمی ایجاد شده در صرافی و تأیید ایمیل

 

نحوه واریز در صرافی بینگ ایکس

پلتفرم صرافی بینگ ایکس bingx امکان واریز و برداشت دارایی را به کاربران خود می‌دهد. فرآیند واریز و برداشت از صرافی بینگ ایکس برای انجام معاملات و بهره‌مندی از خدمات متنوع مالی در این صرافی لازم و ضروری است. مراحل واریز در صرافی بینگ ایکس به صورت زیر است:

 

1- ورود به صفحه اصلی پلتفرم صرافی

2- انتخاب گزینه واریز

3- انتخاب نوع ارز دیجیتال

4- کپی کردن آدرس و شبکه کیف پول مربوط به آن

5- وارد کردن مقدار مورد نظر برای واریز به حساب

آموزش صرافی بینگ ایکس از ثبت نام تا معامله

آموزش معامله در صرافی بینگ ایکس bingx

پس از ثبت نام صرافی bingx، ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در آن (در صورت تمایل) می‌توانید معاملات خود را در این صرافی آغاز کنید. پس از ورود به حساب کاربری صرافی، در بالای صفحه گزینه Derivatives نشان داده می‌شود؛ زیر این گزینه فیوچرز استاندارد (Standard Futures) و فیوچرز دائمی (Perpetual Futures) به شما نشان داده می‌شود.

 

معاملات فیوچرز استاندارد در صرافی بینگ ایکس

در بخش Standard Futures، کاربران می‌توانند پوزیشن‌های معاملات را باز کنند. این پوزیشن‌ها همگی از تاریخ سررسید مشخصی برخوردار هستند. مثلا زمانی که یک پوزیشن روی جفت ارز بیت کوین و تتر (BTC/USDT) در بخش فیوچرز استاندارد باز می‌شود، در واقع قراردادی با سررسید مشخص آغاز خواهد شد. ناگفته نماند که در چنین معاملاتی احتمال اختلاف قیمت زیاد میان قیمت لحظه‌ای جفت ارز مورد معامله با قیمت آن‌ها در آینده وجود دارد.

 

برای انجام این معامله باید گزینه Standard Futures را انتخاب کرده و سپس روی جفت ارز معاملاتی مورد نظر کلیک کنید. از طریق کادر جستجو می‌توانید جفت ارز معاملاتی مد نظر خود را انتخاب کرده و قیمت لحظه‌ای، کم‌ترین و بیشترین قیمت طی 24 ساعت اخیر، ارزش لحظه‌ای، حجم معاملات و ... را مشاهده کنید. در ادامه نیز می‌توانید گزینه‌های خرید یا فروش را برای ثبت سفارش انتخاب کرده و سپس از بین دو گزینه Market Order و Trigger Order نوع سفارش خود را انتخاب کنید.

 

معاملات فیوچرز پرپچوال (همیشگی) در صرافی بینگ ایکس

معاملات پرپچوال همیشگی بوده و به عبارتی بهتر، تاریخ انقضا ندارند؛ به همین دلیل هم معاملاتی آتی دائمی نامیده می‌شوند. صرافی بینگ ایکس در این بخش فقط از تتر پشتیبانی می‌کند. معاملات این بخش جهت اطمینان از همگرایی قیمت قرارداد با قیمت آن در آینده، مفهومی به نام نرخ فاندینگ ریت (Funding rate) به کار برده می‌شود.

آموزش صرافی بینگ ایکس از ثبت نام تا معامله

معاملات فارکس در صرافی بینگ ایکس

در صرافی بینگ ایکس bingx امکان انجام معاملات فارکس نیز وجود دارد. این صرافی امکان انجام معاملات فارکس در سه گروه جفت ارزهای فیات، شاخص‌های سهام و کامودیتی‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای انجام معاملات فارکس نیز پس از ثبت نام در صرافی بینگ ایکس و ایجاد حساب کاربری می‌توانید از طریق بخش استاندارد فیوچرز معاملات خود را انجام دهید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله، مطالبی درباره ثبت نام در صرافی bingx، آموزش ثبتنام در بینگ ایکس، آموزش احراز هویت bingx و معاملاتی که در این صرافی انجام می‌شود، صحبت کردیم. در حال حاضر ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس bingx برای کاربران ایرانی، بدون احراز هویت امکان‌پذیر است.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.