2024/05/12
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
سریال حیثیت گمشده چند قسمت است، زمان و روزهای پخش

سریال حیثیت گمشده چند قسمت است، زمان و روزهای پخش

سریال حیثیت گمشده چه روزهایی پخش می شود و این مجموعه در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال حیثیت گمشده مجموعه جدید فیلیمو به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که داستانی جذاب و پرکشش دارد و می توان پیش بینی کرد به سریالی موفق تبدیل شود.

 

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده

داستان سریال حیثیت گمشده درباره زوجی جوان است که زندگی چندان رو به راهی ندارند. این زن و شوهر اختلافات زیادی دارند و از طرفی مرد توانایی بچه دار شدن ندارد و همین امر بر اختلافات دامن زده است. در این میان همسر او به فروش مواد مخدر مشغول می شود و در این میان یک نوزاد اجاره‌ ای جانش را از دست می دهد. پس از آن اتفاقات زیادی رخ می دهد که باید منتظر قسمت های مختلف سریال باشیم و تماشا کنیم.

عکسی از سریال حیثیت گمشده

تعداد قسمت های سریال حیثیت گمشده

سجاد پهلوان زاده قبل از ساخت حیثیت گمشده سریال سقوط را کارگردانی کرده بود و در هر دو سریال امیرحسین مهدویان به عنوان مشاور حضور داشت. سقوط یک مینی سریال 10 قسمتی بود و حیثیت گمشده نیز همین طور است.

 

روزهای پخش حیثیت گمشده

اگر قصد دارید این مجموعه را دنبال کنید باید بدانید فیلیمو هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح قسمت جدیدی از حیثیت گمشده را منتشر می کند.

عکسی از سریال حیثیت گمشده

اسامی بازیگران

مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار در این سریال نمایش خانگی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.