2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
معرفی 3 مدل از بهترین مارک های خردکن برقی در سال 1402

معرفی 3 مدل از بهترین مارک های خردکن برقی در سال 1402

ما در این مقاله به شما معروف‌ترین و بهترین برندهای خردکن برقی را معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید با خیالی آسوده‌تر خرید خود را انجام دهید.

دوات آنلاین -خردکن یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه است که به کیفیت و سهولت آشپزی شما کمک می‌کند. به همین دلیل است که افراد زیادی به دنبال خرید خردکن برقی هستند اما زمانی که وارد بازار و یا فروشگاه‌های آنلاین می‌شوند، بین برندها و مدل‌های مختلف سردرگم می‌شوند و نمی‌توانند به راحتی برند مد نظر خود را انتخاب کنند. ما در این مقاله به شما معروف‌ترین و بهترین برندهای خردکن برقی را معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید با خیالی آسوده‌تر خرید خود را انجام دهید.

 

KitchenAid

خردکن کیچن اید

 

کیچن اید یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم آشپزخانه است که از سال‌های بسیار دور در این زمینه فعالیت می‌کند. این برند محصولات مختلفی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها خردکن برقی است. خردکن‌های کیچن اید به دوام و کیفیت بالا مشهور است و ویژگی‌های جذابی دارد. طراحی خردکن‌های کیچن اید بسیار ظریف و سبک است و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را حمل کنید و همچنین فضای بسیار کمی هم از آشپزخانه شما اشغال می‌کند.

 

قدرت موتور خردکن KitchenAid هم بسیار مناسب است و می‌تواند مواد غذایی را با سرعت و قدرت مناسب مخلوط کند. البته میزان قدرت موتورهای آن در مدل‌های مختلف، متفاوت است اما در مجموع می‌توان گفت قدرت قابل قبولی دارند.

 

خردکن باریتون

خردکن باریتون

امروزه برند کانادایی باریتون سر و صدای زیادی به پا کرده است و در بازار ایران هم علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. من جمله محصولات پر فروش و محبوب باریتون، خردکن‌های آن است. خردکن باریتون مجهز به موتور بدون صدا (سایلنت) قدرتمند است که می‌تواند موادغذایی شما را بدون لرزش مخلوط و خرد کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته خردکن باریتون می‌توانیم به اندازه کوچک و طراحی ظریف آن اشاره کنیم. این همزن آنقدر سبک و ظریف است که می‌توانید به راحتی با خود حمل کنید.

 

خردکن‌های باریتون مجهز به تیغه‌های فولادی با کیفیت نیز می‌باشد که در امر خردکن موادغذایی به شما کمک می‌کنند. همچنین این تیغه‌ها به راحتی شسته می‌شوند و کیفیت آن‌ها به مرور زمان افت نمی‌کند. چنانچه شما هم قصد به دنبال قیمت و خرید خردکن باریتون هستید اینجا کلیک کنید.

 

خردکن نینجا

خردکن نینجا

نینجا یکی از برندهای معروف آمریکایی است که محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. اخیرا هم در ایران محصولات نینجا وارد شده‌اند که کاربران غالبا از کیفیت و قیمت آن‌ها رضایت بسیار زیادی دارند. یکی از محصولات معروف و پرطرفدار نینجا، خردکن‌های آن است. خردکن نینجا کیفیت بسیار بالایی دارد و طراحی آن به گونه‌ای است که نظر مثبت مشتریان را در پی دارد و به زیبایی آشپزخانه شما کمک می‌کند.

 

از ویژگی‌های بارز و اصلی خردکن نینجا می‌توانیم به قدرت موتور و سهولت استفاده از آن اشاره کنیم. کار کردن با خردکن نینجا بسیار راحت است و شما می‌توانید به راحتی با تمام بخش‌های آن آشنا بشید. تمامی خردکن‌های نینجا مجهز به سیستم ضد لرزش و بی صدا هستند که همین مورد باعث می‌شود که به هنگام کار کردن دستگاه نلرزد و مواد شما به بیرون ریخته نشود.

 

در مجموع می‌توان گفت نظر افراد نسبت به خردکن نینجا بسیار مثبت است و نسبت به قیمتی که دارد، ویژگی‌های بسیار مناسب و رضایت بخشی برای کاربران دارد.

 

به طور کلی برندهای مختلفی برای تولید خردکن برقی وجود دارد که ما در این مطلب به سه مورد از آن‌ها اشاره کردیم. هر کدام از این برندها را که انتخاب کنید، لازم است تا با توجه به بودجه و کاربردی که مد نظر دارید، مدلی را از بین آن‌ها انتخاب کنید. چنانچه شما هم تجربه خرید از برندهای دیگر دارید با ما به اشتراک بگذارید.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.