2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
سریال عقرب عاشق چند قسمت است، روزهای پخش

سریال عقرب عاشق چند قسمت است، روزهای پخش

سریال عقرب عاشق چه روزهایی و از کجا پخش می شود و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال عقرب عاشق ساخته جدید حسین سهیلی زاده است، کارگردانی که هر وقت مجموعه ای را کارگردانی کرده پرمخاطب بوده است. او این بار سریالی عاشقانه و علمی و تخیلی را جلوی دوربین برده است.

 

خلاصه داستان سریال عقرب عاشق

در خلاصه داستان رسمی سریال عقرب عاق آمده است: بهداد می میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. او اما مدتی بعد در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب...

عکسی از سریال عقرب عاشق

زمان پخش سریال عقرب عاشق

این سریال از طریق پلتفرم نماوا پخش می شود و اگر می خواهید آن را دنبال کنید باید بدانید عقرب عاشق هر دوشنبه ساعت 8 شب پخش می شود.

عکسی از سریال عقرب عاشق

تعداد قسمت های سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده در 20 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال عقرب عاشق

بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.