2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
سریال پیکولو چند قسمت است و چه روزهایی از کجا پخش می شود

سریال پیکولو چند قسمت است و چه روزهایی از کجا پخش می شود

سریال پیکولو مجموعه ای ویژه کودکان و نوجوانان است که زمان پخش و جزییات دیگر درباره آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال های کودک و نوجوان در شبکه نمایش خانگی عموما پربازدید بودند و مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند. سریال پیکولو جزیره ای جادویی نیز مجموعه ای جدید است که می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه داستان سریال پیکولو

آن طور که فیلیمو شات نوشته داستان سریال پیکولو درباره جزیره ‌ای جادویی است که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند.

 

روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند. در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد.

 

او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

عکسی از سریال پیکولو

تعداد قسمت های سریال پیکولو

تعداد قسمت های این مجموعه عروسکی به صورت رسمی اعلام نشده اما تجربه های قبلی بیانگر آن است که سریال پیکولو بین 15 تا 20 قسمت باشد.

عکسی از سریال پیکولو

زمان پخش سریال پیکولو

اگر می خواهید داستان های جزیره ‌ای جادویی را دنبال کنید باید بدانید این سریال هر هفته شنبه ها ساعت 8 صبح منتشر می شود و شما می توانید از طریق پلتفرم فیلیمو به تماشا آن بنشینید.

عکسی از سریال پیکولو

بازیگران و صداپیشگان سریال پیکولو

هومن حاجی‌عبدالهی، مهسا طهماسبی، مرتضی احمدی و کیان باقری بازیگران این سریال هستند.

 

همچنین محمد بحرانی، خسرو احمدی، امیر سلطان احمدی، مهناز خطیبی، محمد عسگری، شیما عرب و زهرا حامی صداپیشگان پیکولو هستند.

 

عروسک‌گردانی این سریال نیز بر عهده علی اعتصامی‌فر، محمد لقمانیان، هانی حسینی، مهدی برقعی، شیما عرب، مهسا فلاح و فهیمه استاد است.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.